Need44speed Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Håndskriften min er så dårlig at det er pinlig. Jeg har sett litt rundt på nettet og tror at kanskje en fyllepenn kan forbedre håndskfriften min. Så hvis du vet hvor man får tak i det, så er det hyggelig om du sier ifra. Hvis det er noen vanlige penner du vil anbefale er det også supert. Takk - Tsjuden. Lenke til kommentar
Gadgetman Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Har ikkje opplevd at en fyllepenn hjelper... Tvert imot, siden eg er venstrehendt, og hånda sleper over det våte blekket når eg skriver... AAAARGH! Du kan få fyllepenner med en spesiell kuleform på tuppen, men alt det gjør er at tuppen ikkje graver seg dypt inn i papiret når vi venstrehendte bruker dem. (Slike selges normalt i litt bedre bokhandler) Ellers er det nok bare øvelse som hjelper. Finn en penn som ligger godt i hånda(bruk gjerne tape på den for å legge til litt om det trengs.) og sett i gang og øv. Prøv å variere skriftstørrelsen, hvor papiret er plassert foran deg, og i hvilken vinkel det ligger. Sjekk at du sitter i rett høyde foran bordet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå