Dynamii Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 Ahh, protection på spawn plassen ja.. Glømmer altid det siden eg er Op og kan ødlegge ting sjøl der xD Friendly creeper skal nå fortsatt være der? bugget seg kanskje? Og eg kom på no at eg kanskje heller bare kan flytte spawn på gammle worlden, sånn at de som vil, kan få ein ny start (meg) og de som vil fortsette på det gamle, som var der fra før av, kan få fortsette med det /endrer dette snart! Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Bare meg eller har npc'ene forsvunnet? Lenke til kommentar
Dynamii Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 De brukte litt mye Ram, så eg fjerna dei Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Wizzlee Let me join! Lenke til kommentar
Dynamii Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 Har whitelistet deg, Wizzlee have fun Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Har whitelistet deg, Wizzlee have fun 0/24 som spiller Lenke til kommentar
Antaurix Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Skader ikke å sjekke den ut! Mongify1 Lenke til kommentar
Dynamii Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 Mongify1, whitelisted @Wizzlee, jau, er da mange som har spurt om å bli whitelistet, men er søren meg ikkje mangen som spiller på serveren noe særlig. Ønsket egentlig litt meir aktive spillere, men men, får no se om det tar seg opp snart! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Mongify1, whitelisted @Wizzlee, jau, er da mange som har spurt om å bli whitelistet, men er søren meg ikkje mangen som spiller på serveren noe særlig. Ønsket egentlig litt meir aktive spillere, men men, får no se om det tar seg opp snart! Serveren loader ikke ordentlig da... Lenke til kommentar
Dynamii Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 Mongify1, whitelisted @Wizzlee, jau, er da mange som har spurt om å bli whitelistet, men er søren meg ikkje mangen som spiller på serveren noe særlig. Ønsket egentlig litt meir aktive spillere, men men, får no se om det tar seg opp snart! Serveren loader ikke ordentlig da... Funker heilt fint for meg Viss du tenker på manglende bakke, så er det ein bug, som har laget den chunken der spawn er, om til ein slags "Skyworld" Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Gidder du og tp meg til ett sted der det er "normalt"? Lenke til kommentar
usledge Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Hei, er det flere ledige plasser på serveren eller? Mitt minecraft brukernavn er usledge om det er aktuelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå