Gå til innhold

[PC] Minecraft server


Anbefalte innlegg

Hei, har ein minecraft server eg hoster atm, og treng litt fleir folk innpå!

 

Har plass til 16 nye spillere, så om noen vil joine, gi ein lyd og minecraft bruker namnet ditt, so skal eg whiteliste deg! :) Eg kjem til å Whiteliste folk etter rekkefølge, så her er det førstemann til mølla!

 

Serveren er bosatt av hyggelige folk, 4 av de er Engelsk talende, men er ikkje so alt for ofte pålogget, og de 3 andre er norsk talende (inkluder meg ofc :) )

 

Serveren er ganske so fri, er ikkje so mange regler, utenom at du ikkje skal ødlegge det andre har laget, og du skal være hyggelig mot de andre på serveren. Spillere vil få tildelt Creative Mode om de spør Administratorene (Dynamii & Teejay00)

Og kan få bygge kva enn dei vil! Vi kjører craftbukkit server, så noen plugins er installert (Worldedit, friendly creeper, etc) Og eventuelt andre artige plugins kan bli installert om etterspørsel oppstår :)

 

Ver. 1.8.1

 

Server IP : 176.31.225.193:25586

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Har vert lite borti serveren i det siste pga. Sjukdom og jobb! Btw, eg hoster ikkje serveren på mitt nett, eg hoster den via Daddycheese :p Så eventuell lagg og problemer med å logge inn er ikkje pga min nett aktivitet :p Har fri på fredag og i helga, så då tenkte eg å joina serveren igjen og bygga ! :D (ser i loggen at det ikkje har vert mange på serveren menst eg har vert vekke xD) Viss noen her har noen venner dei vil spela med på serveren, so gi ein lyd her, så kan eg whiteliste dei! Skal prøve å vera meir aktiv fra no av! :)

 

- Peis Ut!

Lenke til kommentar

Så det ble en ny start,

greit det,

men litt kjedelig å miste alle ressursene jeg hadde samla,

satt vel med +-40 jern, litt gull og en hel haug av redstone og lapis lazuli,

pluss masse annet stæsj. :p

 

Edit: Nevermind,

var visst "protection" på spawnområde. :)

 

Ser også at det ikke blir kjørt bla. friendly creepers lenger,

dette var jo en genial mod som forhindret det gamle huset mitt fra å bli sprengt minst 10 ganger. :p

Endret av malmern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...