Dynamii Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hei, har ein minecraft server eg hoster atm, og treng litt fleir folk innpå! Har plass til 16 nye spillere, så om noen vil joine, gi ein lyd og minecraft bruker namnet ditt, so skal eg whiteliste deg! Eg kjem til å Whiteliste folk etter rekkefølge, så her er det førstemann til mølla! Serveren er bosatt av hyggelige folk, 4 av de er Engelsk talende, men er ikkje so alt for ofte pålogget, og de 3 andre er norsk talende (inkluder meg ofc ) Serveren er ganske so fri, er ikkje so mange regler, utenom at du ikkje skal ødlegge det andre har laget, og du skal være hyggelig mot de andre på serveren. Spillere vil få tildelt Creative Mode om de spør Administratorene (Dynamii & Teejay00) Og kan få bygge kva enn dei vil! Vi kjører craftbukkit server, så noen plugins er installert (Worldedit, friendly creeper, etc) Og eventuelt andre artige plugins kan bli installert om etterspørsel oppstår Ver. 1.8.1 Server IP : 176.31.225.193:25586 Lenke til kommentar
Mr. Sandåker Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Count me in. sandaker Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Sure, why not? Malmern Endret 18. oktober 2011 av malmern Lenke til kommentar
SAved Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Kult! Benobi Endret 18. oktober 2011 av Benobi Lenke til kommentar
Dynamii Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 Har whitelistet dekan ! Bare å joine ! Lenke til kommentar
SAved Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 BTW Kanskje legge ut en link til et bilde av serveren? Eller har dere en hjemmeside hvor dere har det? Lenke til kommentar
Dynamii Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 Hehe, eg hoster den hos Daddycheese.com, super billig hosting. Har desverre ikkje noe webside, serveren er ikkje meir enn 2 uker gammel Kan godt poste noen bilder her litt seinere, men nett nå er eg på jobb Lenke til kommentar
kjaras Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Hvorfor ikke? DrittaFull Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Lite aktivitet der må jeg si Ser ut til at noen har drivi å fjerna enkeltblokker her og der fra konstruksjoner. Lenke til kommentar
Mr. Sandåker Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 får ikke logget inn jeg. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 får ikke logget inn jeg. Ikke jeg heller, får beskjedene "Took to long to log in" og "End of stream" elns. Lenke til kommentar
Mr. Sandåker Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 word. samme får jeg. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Fikk logga inn på morran idag da, mulig at eier av server bruker nettet heftig på kvelden? Edit: Fikk logga inn nå! Endret 24. oktober 2011 av malmern Lenke til kommentar
Dynamii Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 Hei! Har vert lite borti serveren i det siste pga. Sjukdom og jobb! Btw, eg hoster ikkje serveren på mitt nett, eg hoster den via Daddycheese Så eventuell lagg og problemer med å logge inn er ikkje pga min nett aktivitet Har fri på fredag og i helga, så då tenkte eg å joina serveren igjen og bygga ! (ser i loggen at det ikkje har vert mange på serveren menst eg har vert vekke xD) Viss noen her har noen venner dei vil spela med på serveren, so gi ein lyd her, så kan eg whiteliste dei! Skal prøve å vera meir aktiv fra no av! - Peis Ut! Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Så at du var logga på en liten tur igår, men oppdaget deg ikke før du hadde logga ut igjen. Lenke til kommentar
Dynamii Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 Hehe ja, leste her at de hadde problemer med å logge på, så måtte nett sjekke at serveren var OK Lenke til kommentar
Dynamii Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2011 Når har vist Daddycheese tatt noen oppdateringer av ting i systemet, så serveren er nede atm. Skal få den opp igjen så fort som mulig! Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Så det ble en ny start, greit det, men litt kjedelig å miste alle ressursene jeg hadde samla, satt vel med +-40 jern, litt gull og en hel haug av redstone og lapis lazuli, pluss masse annet stæsj. Edit: Nevermind, var visst "protection" på spawnområde. Ser også at det ikke blir kjørt bla. friendly creepers lenger, dette var jo en genial mod som forhindret det gamle huset mitt fra å bli sprengt minst 10 ganger. Endret 26. oktober 2011 av malmern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå