Gabriel Shear Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Har hørt at f.eks 20 cm katode gir mer lys enn f.eks enn 30 cm katode. osv. Noen som kan bekrefte/avkrefte dette? Skal ha 2 UV katoder og lurer på hvilken størrelse jeg skal kjøpe. Lenke til kommentar
sten Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Er ikke 100% sikker men mener at effekten (watt) er den samme på 20 og 30 cm. dermed kan det virke som at 30 cm lyser "mindre" ( ca kun 2,3 watt forbruk / stk er det vel) skulle kansje ha holdt kjeft hvis jeg ikke er helt sikker, men klødde litt i fingrene dah. Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 Noen andre som kan uttale seg om dette? Vist det er rett sånn som "sten" sier så kan jo det faktisk være et poeng å kjøpe mange små for å få ekstra kraftig belysning. Any1? Lenke til kommentar
ExcuZ Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 om det ikke er noen som vet det, foreslår jeg at du kjøper en 20 og en 30 og tester det ville værer praktisk for alle oss andre,, Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 Hehe , får se om jeg gjør det vist ingen andre kan konstantere det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå