Gå til innhold

HJELP! Dell med nettverkskort, Xp

Anbefalte innlegg

Haha, litt dum emnetittel men nu kommer vi i gang :)

Ja, problemet er at jeg har en dell med xp (hadde 7 også men formaterte feil, om dere må lese det også har jeg det i denne linken: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1380652

Jaja, men nå skal jeg forklare, jeg er ikke så god på det men jeg prøver :)

Altså, jeg hadde win 7 og, men det var så treigt at jeg skulle avinstalere Xp (for jeg hadde 2 OS), men det endte med at jeg klarte og formatere delen med win 7.. Og jeg har tenkt til og bruke Xp da.. Men der later den på en måte som det ikke er noe nettverkskort i den.. Jeg har sett i oppg. linjen og NEI, det er ikke noe sånn trådløs tilkobling der.. og det er ikke noe på mine nettverk, eller tilkoblinger osv.. Og jeg vet ikke hva det er, siden jeg hadde jo nett på win 7? TRÅDLØST osv.. Men når jeg kommer dit er det ikke en dritt, rett og slett ._.

Jeg vet jeg ikke er god til og forklare men dere kan prøve og svare da?..

Takker for alle svar på forhånd, takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om ikke jeg tar helt feil skal ikke du trenge det, så lenge du vet hva datamaskinen din heter.

Høres "Dell latitude D520 Intel PRO/wireless 3945ABG Network connection driver" bra ut? :)

Så je kan bare kopiere den på en minnepenn og instalere den og WÆÆÆW trådløst nettverk, sånn simsallabim? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...