tjodrik Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Trenger vel ikke å være gretten fordi en stusser på folk tar i bruk engelske uttrykk på norsk? Hint: http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=business&begge=+ Nå var det uttrykket "mene business" jeg refererte til da, og ikke ordet "business" <- for å klargjøre at jeg ikke er gretten Lenke til kommentar
brekke00 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 "Og det er vel første gang vi har sett kortleser på en bærbar datamaskin." Dette var da virkelig en stor nyhet.. Hva med HP EliteBook 2540p som har vært testet tidligere. Sitter på en slik maskin nå og den har da virkelig kortleser den også. Denne maskinen er da over 1 år gammel så at kortleser i en laptop skulle være noe stor nyhet forundrer meg litt. Maskiner rettet mot bedrifts markede har da gjerne litt extra.. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hold dere langt unna alt som heter Fujitsu! Ryker fortere enn juling! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå