Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sammen med ex?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en gutt på 22 som har ett lite dilemma;

En kamerat har nylig kastet ut dama etter ett forhold på

Ca 4 år. Dette er ca 3 mnd sia. Det som er mitt problem er at hun er litt vill etter meg. Har på en måte visst dette fordi hun har sakt hun syns jeg er så grei og alt dette mens hun var sammen med han. Hun klinte litt med meg på en fest en gang å mens de var sammen.

Så var det en fest her for noen uker sia hvor hun kom opp og vi endte opp med praten og tunga nedi halsen på hverandre. Da gikk ting som ting pleier å gå. Men ingen av oss har sagt dette videre til noen.

Det som nå er litt vanskelig er om dette er noe jeg skal satse på. Hun sin ex er en god venn av meg men vi snakker ikke ofte sammen.

Lurer litt på hvordan venner vil reagere også. Vi har sendt masse meldilnger de siste ukene men ikke vert noe sammen.

Noen som har erfaringer med denne type situasjon?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke godt å si. Det kan gå bra eller det kan gå dårlig.

Har selv hatt damer som har gått på rundgang i kameratflokken da jeg var yngre og det gikk stort sett greit, det var 1 av 5 som hadde litt sure miner men det gikk over.

En ting, hvis kameraten din er en sterk, sint jævel så hadde jeg kanskje tenkt meg om. ;)

Lenke til kommentar

Honour the Bro-Code!

Kompisen din har tilgang på Exen i 1 år, hvis ikke er det fritt fram (med mindre kompisen din gir deg tilgangen).

Men fra spøk til revolver, å bli sammen med eksen til en kompis av deg er bare STRESS! Trust me, jeg snakker av erfaring.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kan fort bli litt støy av dette. Kommer selvsagt an på om kompisen din er over henne eller ikke. Hvem slo opp og sånn. Det går sikkert fint, men jeg ville gjerne vært innom temaet hos kompisen, sånn uten å si det direkte, bare for å lufte idéen. Blir det veldig negativt mottatt bare av å lufte idéen, kan du gjerne vurdere å gjøre noe annet, men da vet du det, uten å ofte et vennskap.

Vennskap har man jo gjerne livet ut, mens forhold ofte går over. Det er i alle fall min erfaring. Ta vare på vennene.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...