Gå til innhold

task manager problemer

Folo

Anbefalte innlegg

jeg har et ganske irriterende problem, og det er at jeg ikke får kjørt task manager, vist jeg prøver å åpne den er den oppe i 1 sec så forsvinner den ned til taskbaren og vist jeg tar musa over der så forsvinner iconet før jeg har trykka.

har vel egentlig tenkt å formatere å installere på ny snart, men bare lurte på om det er noen som har erfart noe lignende og som vet hva som er gale?

kan det tenke seg at det er ett virus? har nemlig glemt å installere norton, og det går ikke nå..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er det explorer.exe du mener? finnes vel ikke noe som heter explore.exe i windows iallefall..

nei, det blir nok en formatring på meg og, så har musa fått hikke også, den stopper opp i 1-2 sec i minuttet. veldig irriterende

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Vet denne er gammel, men fant ut hvordan jeg fiksa det folo.. ( du har vel kanskje formatert nå , men i tilfelle andre har samme problem)

...

du starter maskinen opp i sikkerhetsmodus, går på kjør : msconfig > oppstart .. der finner du noe som heter Execution.exe .. huk den vekk, sånn at den ikke startes når maskinen skrus på... dette fiksa det iallefall hos meg :woot:

Lenke til kommentar

Godt tips å kjøre Spybot og Ad-Aware titt og ofte, også sjekke for virus en gang iblant. Høres litt ut som en trojan den der fila.. leste no om et virus som skjulte seg bak det navnet der, Explore.exe, men husker ikke helt hvilket virus eller trojan det var.. Kjør i Sikkermodus og deaktiver System Restore, deretter scan for virus. Jeg hadde no slikt selv en gang for litt siden, men Norton fjerna det ganske kvikt :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...