DJViking Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Har gått til anskaffelse av en kortmodul fra Canal Digital til min Samsung UE40C7705. Etter å ha koblet til kortmodulen med kabelkortet inni og kabel-ledningen i TVen får jeg kun opp 16 analoge kanaler. Det var ganske lite, samt den fant heller ingen digitale kanaler. Noen som har en løsning på dette problemet? Canal Digital har denne TVen på sin liste over støttede IDTV: "UE40C7705WSXXE Samsung 40" LED" Jeg kjøpt min hos NetShop.no hvor de kalte den UE40C7000, men de fortalte meg at det var samme TV ettersom den ble kalt UE40C7000 i Europa. Endret 17. oktober 2011 av DJViking Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Har du søkt etter de digitale kanalene? Det er et valg i søkemenyen om å søke analoge, digitale eller alle kanaler. Hvis TV-en din heter UE40C7000 så er det ikke det samme som UE40C7705WSXXE ifølge Samsung Norge, Canal Digital og RiksTV. Utenpå er de like, men forskjellen er sansynligvis softwaren som gjør at den kanskje ikke støtter hverken RiksTV eller Canal Digital. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå