David_T Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Ved å game spill som Heroes Might & Magic VI sliter den seg opp i 80% bruk og mer. Hender også jeg sliter med små lag ingame osv, noe jeg syns er rart for PCN min. Noen som vet hva som kan være feil? Dette må vel være overloading ? :S Brodern har en gammel AMD CPU, og den kjører spillet på MAX uten lag, og denne viser seg jo en del bedre under benchmarks osv? Endret 17. oktober 2011 av David_T Lenke til kommentar
Cashplay Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Er ikke det et ganske gammelt spill? Isåfall kan det hende at det kun støtter en kjerne -> noe som kan gi deg lag og dårlig ytelse. I tillegg burde du kanskje ta en runde med prime95 for å sjekke om det er noe galt med CPU'en din Lenke til kommentar
David_T Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Spillet kom ut for et par dager siden, så er ikke gammelt Og gjelder så og si alt, bare jeg har steam oppe tar det 20-40% av alle kjernene Lenke til kommentar
glennm95 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 da bør du sjekke hva du har i bakgrunnen Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Sitter kjøleren din bra på prosessor? Det høres ut som om den throttler for å beskytte seg selv og at du derfor får dårlig ytelse. 20-40% under idle er uansett høyt, så sjekk om du ikke har installert et eller annet program som sluker CPU. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå