eirik Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Når jeg skal se på film på VLC, youtube e.l. så er videoen veldig lys så det er vanskelig å se på filmen. Det funker på windows media player. Hva kan være årsaken til dette? Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jeg vet ikke hva det skyldes, men på VLC-player er det lett å justere lys, kontrast, fargemetning osv, Du gåt på Tools > Effects and Filters > Video effects Lenke til kommentar
eirik Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Jeg vet ikke hva det skyldes, men på VLC-player er det lett å justere lys, kontrast, fargemetning osv, Du gåt på Tools > Effects and Filters > Video effects Det funker jo litt, men blir ikke så bra som jeg vil ha det, blir dårlig farger Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Det funker jo litt, men blir ikke så bra som jeg vil ha det, blir dårlig farger VLC-player har dessverre dårlige farger, men kan forbedres noe ved å øke fargemetningen. Lenke til kommentar
eirik Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Det funker jo litt, men blir ikke så bra som jeg vil ha det, blir dårlig farger VLC-player har dessverre dårlige farger, men kan forbedres noe ved å øke fargemetningen. Ja, men det må nesten være noe annet siden det heller ikke funker på youtube o.l. Jeg selv tror det er en plugin eller noe sånt jeg mangler, men rart det at det skjedde bare plutselig Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Det funker jo litt, men blir ikke så bra som jeg vil ha det, blir dårlig farger VLC-player har dessverre dårlige farger, men kan forbedres noe ved å øke fargemetningen. Ja, men det må nesten være noe annet siden det heller ikke funker på youtube o.l. Jeg selv tror det er en plugin eller noe sånt jeg mangler, men rart det at det skjedde bare plutselig Hvordan er det i flash-spill eller i vanlige spill? Jeg husker da mitt gamle 7600 tok kvelden hadde jeg akkurat det samme problem i spill Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Ja, men det må nesten være noe annet siden det heller ikke funker på youtube o.l. Jeg selv tror det er en plugin eller noe sånt jeg mangler, men rart det at det skjedde bare plutselig Du har rett i det, men det kan altså avhjelpes noe ved å justere spilleren. Jeg vet, som sagt, ikke hva som er feil, men nerdene på diskusjon.no har imponert meg før (og gjør det nok igjen Lenke til kommentar
eirik Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Det funker jo litt, men blir ikke så bra som jeg vil ha det, blir dårlig farger VLC-player har dessverre dårlige farger, men kan forbedres noe ved å øke fargemetningen. Ja, men det må nesten være noe annet siden det heller ikke funker på youtube o.l. Jeg selv tror det er en plugin eller noe sånt jeg mangler, men rart det at det skjedde bare plutselig Hvordan er det i flash-spill eller i vanlige spill? Jeg husker da mitt gamle 7600 tok kvelden hadde jeg akkurat det samme problem i spill Det funker helt perfekt i flash spill og vanlig spill Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Det ligner på feil gamma innstillinger men det er altså vill tipping. Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hvis du går inn i programvaren til skjermkortet (Catalyst Control Center for Radeon kort, NVidia kontroll panel hvis du har nvidia kort) så er det en egen innstilling for brightness for video. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå