Gå til innhold

Problemer med at filmer er veldig lys!

eirik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke hva det skyldes, men på VLC-player er det lett å justere lys, kontrast, fargemetning osv, Du gåt på Tools > Effects and Filters > Video effects

Det funker jo litt, men blir ikke så bra som jeg vil ha det, blir dårlig farger
Lenke til kommentar

VLC-player har dessverre dårlige farger, men kan forbedres noe ved å øke fargemetningen.

Ja, men det må nesten være noe annet siden det heller ikke funker på youtube o.l. Jeg selv tror det er en plugin eller noe sånt jeg mangler, men rart det at det skjedde bare plutselig
Lenke til kommentar

VLC-player har dessverre dårlige farger, men kan forbedres noe ved å øke fargemetningen.

Ja, men det må nesten være noe annet siden det heller ikke funker på youtube o.l. Jeg selv tror det er en plugin eller noe sånt jeg mangler, men rart det at det skjedde bare plutselig

Hvordan er det i flash-spill eller i vanlige spill? Jeg husker da mitt gamle 7600 tok kvelden hadde jeg akkurat det samme problem i spill

Lenke til kommentar

Du har rett i det, men det kan altså avhjelpes noe ved å justere spilleren. Jeg vet, som sagt, ikke hva som er feil, men nerdene på diskusjon.no har imponert meg før (og gjør det nok igjen :)

Lenke til kommentar

Hvordan er det i flash-spill eller i vanlige spill? Jeg husker da mitt gamle 7600 tok kvelden hadde jeg akkurat det samme problem i spill

Det funker helt perfekt i flash spill og vanlig spill
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...