xpokerx Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Hei Er ute etter å oppgradere min pc. Jeg har tenkt til å beholde: Hardisk Silver Power PSU, 600W, 120mm fan,Blue light, ATX/EPS, 2xPCI-E, 20/24pi og har lyst til å oppgradere til noe liknende https://prisguiden.no/liste/127342 Jeg er usikker på om jeg kan beholde strømforsyningen og om alt passer med hverandre. Hvis det er andre deler som eventuelt passer bedre så er det bare å komme med anbefalinger, skal ligge rundt den prisen der. Har lyst til å kunne spille MW3, BF3, Assassins Creed,Starcraft 2 etc men ikke på ultra high grafikk Takk på forhånd Edit: Har nå bestilt de nye delene takk for all hjelpen Endret 17. oktober 2011 av xpokerx Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Hei Er ute etter å oppgradere min pc. Jeg har tenkt til å beholde: Brenner Hardisk Silver Power PSU, 600W, 120mm fan,Blue light, ATX/EPS, 2xPCI-E, 20/24pi og har lyst til å oppgradere til noe liknende https://prisguiden.no/liste/127342 Jeg er usikker på om jeg kan beholde strømforsyningen og om alt passer med hverandre. Hvis det er andre deler som eventuelt passer bedre så er det bare å komme med anbefalinger, skal ligge rundt den prisen der. Har lyst til å kunne spille MW3, BF3, Assassins Creed,Starcraft 2 etc men ikke på ultra high grafikk Takk på forhånd Grafikkortet er helt greit, klarer nok de spillene du lister opp ganske greit. Harddisken kan du ta vare på, mens DVD-rommen kan du egentlig hive. IDE er max utdatert og du finner INGEN nyere hovedkort med IDE-port. Dessuten koster nye DVD-rom i med sata-tilkobling fra ca 200 kr idag, så det er jo ikke akkurat noe å ikke kjøpe Endret 17. oktober 2011 av Audun0505 Lenke til kommentar
xpokerx Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Grafikkortet er helt greit, klarer nok de spillene du lister opp ganske greit. Harddisken kan du ta vare på, mens DVD-rommen kan du egentlig hive. IDE er max utdatert og du finner INGEN nyere hovedkort med IDE-port. Dessuten koster nye DVD-rom i med sata-tilkobling fra ca 200 kr idag, så det er jo ikke akkurat noe å ikke kjøpe Ja,får ta med en slik brenner Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Grafikkortet er helt greit, klarer nok de spillene du lister opp ganske greit. Harddisken kan du ta vare på, mens DVD-rommen kan du egentlig hive. IDE er max utdatert og du finner INGEN nyere hovedkort med IDE-port. Dessuten koster nye DVD-rom i med sata-tilkobling fra ca 200 kr idag, så det er jo ikke akkurat noe å ikke kjøpe Ja,får ta med en slik brenner Jau. Og dersom du ønsker et litt bedre grafikkort til en litt høyere pris, kan du ta en titt på nvidias 560 TI. For eksempel dette er et veldig bra kort som tilogmed er på tilbud nå. Lenke til kommentar
xpokerx Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Jau. Og dersom du ønsker et litt bedre grafikkort til en litt høyere pris, kan du ta en titt på nvidias 560 TI. For eksempel dette er et veldig bra kort som tilogmed er på tilbud nå. skal ta en titt på den, takker for anbefalinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå