EC Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Nå må jeg sikkert vente til over helgen før de sender pakken. LAANG ventetid Tja,vet ikke jeg bestilte en stforsyning hos microplex på torsdag ettermiddag og den er enda ikke reg i posten. PS: de hadde den inne. Med min erfaring som bakgrunn, er jeg sterkt mistenksom til Posten her. Har faktisk opplevd at pakker fra MP er registrert mottatt av Posten 2 dager før de ankom meg - og det tar normalt 5 dager med servicepakke. Har også opplevd å få sendt noe minne fra Corsair. Fra vestkysten av USA til Bergen tok det i underkant av 2 dager, fra Bergen til Narvik tok det 5 dager. Ekspress. Jaja... Ang. pris/ytelse versus drops: Enkelte barn er villige til å gå over lik for litt snop... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Tja,ikke vet jeg,men ser den er reg på posten ca kl 11 i dag (mandag) det er uansett veldig irriterende da dette betyr 3 døgn unødvendig forsinkelse på pakken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå