Gå til innhold

Microplex

Anbefalte innlegg

Litt skryt til microplex!

Bestilte forrige helg varer for 2k fra microplex. Var pakket å sendt tidlig på mandagen etter (bestilte på søndagen). Bare posten gjorde at det tok 4-5 dager før jeg fikk pakken (heldigvis ingenting skadet).

Fant ut at jeg hadde glemt å bestilt noe (til 100 kroner). Sendte mail å spurte om det var mulig å få betalt på forhånd og evt. sende det på en billigere måte. Fikk mail et min. etter jeg hadde sendt. Desverre tok de ikke i mot forhåndsbetaling fra privatpersoner (men de har visst planer om å få laget et slikt system)

Konklusjon: God erfaring med microplex, men de kunne gjerne tatt i mot forhåndsbetaling og sende pakkene på en rimeligere måte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har bare gode erfaringer med Microplex, genial webshop. Før var det sånn at de KUN tok forhåndsbetaling mener jeg... Husker jeg feil?

Du husker: RETT! :D

Da jeg bestilte min Gear-Grip måtte jeg betale på forhånd. Men du verden hvor billig postgangen var - og attpåtil kom den på døra (slapp jo den vanlige "forsøkt utlevert" på nettspor :evil:)

Microplex er dyktige, gleder meg til at de tar i bruk den "betal på forhånd"-tingen igjen. :woot:

Lenke til kommentar

Har nettopp opplevd min første nedtur med microplex :( Jeg hadde bestillt en ny Zalman NB-kjøler. På hjemmesiden stod det "/m pasta og lim."

Men det var ikke noe lim der, det var en feil på web-siden. Litt irriterende siden jeg ikke har skrue-fester rundt NB.

Men l33t me fikset det med litt modding :yes::D

Lenke til kommentar
Har nettopp opplevd min første nedtur med microplex :( Jeg hadde bestillt en ny Zalman NB-kjøler. På hjemmesiden stod det "/m pasta og lim."

Men det var ikke noe lim der, det var en feil på web-siden. Litt irriterende siden jeg ikke har skrue-fester rundt NB.

Jeg fikk lim med i min pakke...

Lenke til kommentar

Jeg fikk lim med i min pakke...

jeg og

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...