Gå til innhold

[Løst] Mobilestore.no - Erfaringer?

Kjøpe hva hvor?  

1 stemme

1. 1. Kjøpe alt hos Mobilestore.no eller bare skjermkortet og resten hos komplett?

• Kjøpe alt på mobilestore.no
      0
    • Bare skjermkortet, kjøp resten hos komplett.

Anbefalte innlegg

Hei! :cool:

(Start på personlig historie :!: gi gjerne bare erfaring med butikken om du ikke vil lese :thumbup: )

Jeg hadde tenkt til å bestille en ny pc (i deler) fra komplett i kveld, men så plutselig er skjermkortet jeg har listet opp merket som "ikke på lager" når det var "3 på lager" senest i går. Det er nemlig MSI GTX 580 Lightning Xtreme edition, som kanskje er ett litt "sjeldent" kort.

Den lengste processen når man skal kjøpe PC er å bestemme seg for delene, og nå som jeg har bestemt meg vil jeg naturligvis ikke vente! Så jeg fant en nettbutikk som hadde kortet på lager og dette var mobilestore.no. Så tenkte jeg skulle bestille kortet herifra. Denne butikken har også alle de andre komponentene jeg skal ha på lager og er tilogmed litt billigere enn komplett.

Jeg lurer på om noen har noen erfaring med denne butikken? Kjøper jeg alt her så sparer jeg ca. 500-600kr så er ikke SÅ stor forskjell. Er snakk om en 17,000kr PC. Med komplett så kan jeg regne med å hente varene mine dagen etter dersom jeg bestiller før kl 17 dagen før (pick-up point) så kan begynne å bygge PCen dersom det tar noen dager lengre med mobilestore.no. Men har noen erfaring med denne siden? Burde jeg bestille alle delene her? Jeg er ganske safe på komplett når deg gjelder leveranse, garanti osv. siden jeg har brukt de tidligere.

Lurer på leveransetid og andre erfaringer med evt. garantisaker og generell kundeservice..

Takk for all hjelp! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...