kenny28 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Min datter på 9 år har så lyst på Ipod og så har hun lyst på telefon. Dette tilsier at hun bør kjøpe seg en Iphone. Problemet er bare det att pappaen(meg) har ikke lyst å bruke så mye penger på denne saken. Det min datter sier er at hun har lyst på ipod for da kan hun høre musikk og spille spill som Angry birds og så er det kjekt å trykke på skjermen i stedet for knapper. Da tenker jeg som så at jeg kjøper en Android telefon til henne. Kan dere anbefale en bra og ENKEL android telefon eller for all del en annen telefon så lenge den kan spille de nyeste/populære spillene ? Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Fant denne artikkelen : http://www.mobilen.no/artikler/de_beste_barnemobilene/88085 Er det noen som har erfaring/anbefaling av disse ? Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Har hørt at HTC Sensation skal være grei Har selv SE Xperia, og selv synes jeg den er topp. Men det er fordi den er så herlig snerten, og kan brukes til det lille jeg skal ha den til (kommunikasjon). Men den er absolutt brukendes på de andre områdene også (spill, musikk). Kameraet er ikke noe å skryte av. Begge disse jeg nevner her kjører Android, og skal være rimelige for de fleste Lenke til kommentar
Swome Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Fant denne artikkelen : http://www.mobilen.no/artikler/de_beste_barnemobilene/88085 Er det noen som har erfaring/anbefaling av disse ? Den artikkelen er godt over ett år gammel, så de er vel ikke like aktuelle i år. Hvis du vil ha en god og rimelig androidtelefon er Huawei U8800 et bra alternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå