Gå til innhold

Digit i nytt design


Anbefalte innlegg

Hei. Da skal det nye designet for digit være mer eller mindre ute. Det er foreløpig enkelte ting som gjenstår, som det å få på plass lenkene i toppen av forumet her.

 

Hvis dere kommer over ting som ser rart ut/ikke fungerer så er det bare å si ifra her, så skal vi ta tak i det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Da skal det nye designet for digit være mer eller mindre ute. Det er foreløpig enkelte ting som gjenstår, som det å få på plass lenkene i toppen av forumet her.

 

Hvis dere kommer over ting som ser rart ut/ikke fungerer så er det bare å si ifra her, så skal vi ta tak i det.

Flott dehh! :thumbup:

Endret av smort1
Lenke til kommentar

Hei. Da skal det nye designet for digit være mer eller mindre ute. Det er foreløpig enkelte ting som gjenstår, som det å få på plass lenkene i toppen av forumet her.

 

Hvis dere kommer over ting som ser rart ut/ikke fungerer så er det bare å si ifra her, så skal vi ta tak i det.

Spørsmål til Forsiden.

Det var snakk om at det skulle komme et eller flere undervalg til Forum-knappen når en holdt pekeren over denne. F.eks. hurtigvalg direkte til Tilbakmeldinger og diskusjoner til Digit.no...... , så en slipper flere trykk.... :blush: (Noe som kommer kanskje..?.)... :dribble:

 

Edit:

Avataren eller hva det heter har forsvunnet på bildekommentarene....:ph34r:

Endret av smort1
Lenke til kommentar

Forum-knappen står på lista ja, usikkert når den blir implementert.. Med knappene på plass igjen håper jeg at det er en grei løsning enn så lenge.

 

Angående avatarer, er det kun noen det er snakk om i ditt tilfelle, eller er det alle? Hvilken nettleser skjer dette i eventuelt?

Lenke til kommentar

Forum-knappen står på lista ja, usikkert når den blir implementert.. Med knappene på plass igjen håper jeg at det er en grei løsning enn så lenge.

 

Angående avatarer, er det kun noen det er snakk om i ditt tilfelle, eller er det alle? Hvilken nettleser skjer dette i eventuelt?

 

Grei løsning så langt ja, så den Forum-knappen tåles å vente på....:cool:

 

Ser at det er mange som nå kun har en "skikkelse med ?" der det før var bilder/(avatar) på sine kommentarer, jeg har en liten firkantet boks med rød X inni. :ohmy:

 

Jeg for min del bruker Firefox (siste versjon), men også tidvis IE8/9 . Likt uansett.... :hmm:

 

Edit;

Min Avatar vises forøvrig som før på poster i Forumet her..... (som du sikkert ser).... :cool:

Endret av smort1
Lenke til kommentar

Det har du rett i. Skal få sett på det.

Ser noen "andre" ting også :

Tidligere kunne en bla fram og tilbake med piltastene også etter at en hadde skrevet kommentar på bilde i Bildekritikken. Dette virker kun før en skriver noe nå. Skriver en noe må en dilte opp til toppen og velge forrige/neste....

Ønsker meg slik det var før på akkurat dette punktet.

 

I Bildekritikken kan en bl.a. filtrere på "dato-område". Nå er det et gap fra januar 2011 til siste 2 uker, hvor ble tidsrommet februar-september 2011 av?????

Ellers er det positivt med alle de nye "klikkmulighetene"! Brukergrensesnittet er hevet betraktelig! :yes::thumbs:

Endret av smort1
Lenke til kommentar

Tidligere kunne en bla fram og tilbake med piltastene også etter at en hadde skrevet kommentar på bilde i Bildekritikken. Dette virker kun før en skriver noe nå. Skriver en noe må en dilte opp til toppen og velge forrige/neste....

Ønsker meg slik det var før på akkurat dette punktet.

Hei.

 

Jeg greier ikke å gjenskape denne feilen. Har du opplevd dette de siste dagene?

Lenke til kommentar

Tidligere kunne en bla fram og tilbake med piltastene også etter at en hadde skrevet kommentar på bilde i Bildekritikken. Dette virker kun før en skriver noe nå. Skriver en noe må en dilte opp til toppen og velge forrige/neste....

Ønsker meg slik det var før på akkurat dette punktet.

Hei.

 

Jeg greier ikke å gjenskape denne feilen. Har du opplevd dette de siste dagene?

Til og med igår. Nå funker det imidlertid igjen...:thumbup:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...