Izex Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Hvor finner jeg CS standalone som er 1 fil, med intergrert HL engine? Ser CS ligger overalt, men det er ikke rette versjoner, har lastet ned 2 forskjellige ca 120MB filer, men det var ikke mulig å bruke uten HL... Har gammel HL kode med CD'n er ødelagt så den koden funker vel på sånn CS som jeg er ute etter? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 mulighet 1: installere hl fra cd eller iso (med riktig cdkey), så installere hl patcher, så installere cs 1.5 mulighet 2: kjøpe cs retail-versjonen. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 Ser en Blueshift pakke mange plasser til bare 70 kr, den inneholder vel alt? Er så mange varianter og "update pakker" Kjøper bare den Blueshift om den har alt, så slipper jeg mere mas fra nevøen min hehe Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 blueshift er en standalone expansion til halflife. nei, du kan ikke bruke den. Lenke til kommentar
larsos Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 kjøp Half-Life Generation 3 for med den får man med Half-Life, CounterStrike, Opposing Force og Blue-Shift. Her er en adresse: http://www.akersmic.no/trade/productview/88025/ så installerer du bare CounterStrike, og så laster du ned denne ftp://ftp.gamesdomain.co.uk/pub/games/hal...tail/cs1005.exe så installere du bare den cs1005.exe og så er det bare å spille Lenke til kommentar
Izex Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Alrighty, thanx. Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Hvis du allerede har kjøpt spillet, så kan du vel strengt tatt laste ned Half-Life fra en eller annen p2p tjeneste. Også mulig at Sierra sender deg en ny CD hvis du skriver til dem og sier at din gamle er ødelagt (les dokumentasjonen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå