Megaoctane Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Har en Dell Vostro med i5 sandybridge prosessor med iternal graphic. Har så en VGA og en HDMI kontakt. Kan jeg koble på en skjerm via VGA og en via HDMI og kjøre extended skrivebord? ønsker ikke å ha bildet på den bærbare, kun på de eksterne skjermene. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Har en Dell Vostro med i5 sandybridge prosessor med iternal graphic. Har så en VGA og en HDMI kontakt. Kan jeg koble på en skjerm via VGA og en via HDMI og kjøre extended skrivebord? ønsker ikke å ha bildet på den bærbare, kun på de eksterne skjermene. Jeg kan hvertfall det på min. Jeg kjører VGA på pc-skjerm og HDMI på tven, også har jeg extended mellom disse to. Så det er fult mulig. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Ja, det skal gå fint det. Spesifikasjonen for HD 3000 brikka i Sandy Brigde er at den skal støtte intern + ekstern eller 2 stk eksterne (dual independent display). På VGA-porten skal den støtte maks oppløsning for VGA (2048x1536) og jeg regner med at det er maks 1920x1200 over HDMI. Selv om HDMI standarden støtter høyere oppløsning, ser jeg at dette ofte er nevnt som begrensing på de fleste maskiner. Ser at SniKaZ bekrefter dette av egen erfaring. Jeg har nemlig i7 med NVS 4200 (nVidia Optimus) på min bærbare, og da støttes intern + 2 eksterne uten dokking og intern + 3 eksterne med dokking. Endret 17. oktober 2011 av Bolson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå