Gå til innhold

5930G preload?

berdaljan

Anbefalte innlegg

Hei.

Harddisken min kresjet plutselig, fikk en ny på garantien, men ingen software, bare tom disk. Acer support er til absolutt ingen hjelp.

Noen som kunne hjelpe med med et komplett preload?

Bl. a. HD driver til Ace crystal eye webcam etterlyses, men et komplett preload er ønsket. Betaler gjerne for dvd'ene og frakt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Last ned en Windows home premium dvd (pirat, men ikke cracket), eller lån en av en venn om mulig (må være full/oem, ikke upgrade.

Installer, og bruk produktnøkkel påundersiden av pcen. Alle drivere finner du på acer sine sider, bare søk opp modell under support og drivere.

Rart ikke acer kunne sende eg et recoverysett for noen hundrelapper, skal ikke være noe problem egentlig.

Lenke til kommentar

Last ned en Windows home premium dvd (pirat, men ikke cracket), eller lån en av en venn om mulig (må være full/oem, ikke upgrade.

Installer, og bruk produktnøkkel påundersiden av pcen. Alle drivere finner du på acer sine sider, bare søk opp modell under support og drivere.

Rart ikke acer kunne sende eg et recoverysett for noen hundrelapper, skal ikke være noe problem egentlig.

Acer vil ha kr.650.- + moms + frakt. for Nye DVD'er med alt originalt preloaded software. Jeg trenger et komplet reload software ikke bare windows. :-)

Lenke til kommentar

Du vil få en mye raskere PC om du benytter en ren Windows installasjon kontra det søppelet som følger med Acer PC'ene. Men er selvfølgelig enklere om du får en ferdig "Acer DVD"...

Det som jeg kunne tenke meg var å få tak i HD drivere til Crystal eye webcam, noe som har vist seg som en total umulighet. mange som ønsker seg det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...