StudioARE Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Tenker det er på tide å oppgradere skjermkortet rimelig snart i forbindelse med BF3, så lurte på om noen kunne hjelpe meg med en oppgradering? Planen er i alle fall å beholde skjermkortet i 2 år fremover, og aller helst under 3000kr. Har nå: Gainward Radeon HD 4870 1GB Golden Sample Intel® Core™2 Quad CPU Q9550 @ 2.83GHz, 3399 Mhz Asus P5Q DELUXE Noe 8 GB med RAM Corsair 650W PSU Har til info to skjermer (1920x1200 per skjerm), en koblet med Displayport og en DVI (nå VGA, vet ikke hva som er galt med evt skjermen), spill bare på en skjerm i fullskjerm/full oppløsning. Uten å starte en hellig krig mellom AMD og Nvidia så har jeg ingen preferanser, men lurer litt den grønne siden i og med at noen av spillene mine har PhysX-støtte. Endret 17. oktober 2011 av StudioARE Lenke til kommentar
Cashplay Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 GeForce GTX 560 Ti, meget bra kort - storfornøyd selv og kjørte BF3 betaen på max med 8xAA på Caspian border med 64 spillere. Aldri under 50 fps. Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Herlig svar, fant en til 1,6k på komplett. Setter kanskje inn en bestilling senere i uka, men er det noen andre som vil komme med andre anbefalinger? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Det kommer nye kort innen et halvt år vil jeg tro, disse vil yte dobbelt så bra for prisen, så å gå for et 560 Ti nå med mål om at det skal vare i 2 år blir litt søkt i mine øyne. Kjøp heller et HD 6870 eller HD 6850, og oppgrader neste år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå