--CAINe-- Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jeg har en stasjonær gamer maskin, men denne er for tung til å dra med til kamerater... iallefall vist det bare er for et par dager Av den grunn så bestilte jeg ASUS N73SV-V1G-TZ531V for 7495,- på søndag! Søke litt rundt og fant testen til hw.no og har noen spørsmål relatert til dataen: Har ASUS fikset svakheten i tastaturet(Utgjør det evt. et stort problem?) Hvordan er skjermen på denne maskinen sånn til spill/film? ---------------------------------------------------------------------------- Er det noen andre datamaskiner som er bedre til mitt formål til maks 8000,-? Dette er hva jeg ønsker av maskinvare: Grei cpu, greit skjermkort, signal sterkt wlan kort, 1333MHz minne og blu-ray Kommer til å handle inn en SSD til dataen, men jeg vil ikke miste harddisk plass så dermed er 17" en fordel da de som oftest har plass til 2 disker! ---------------------------------------------------------------------------- Hadde en Packard Bell TJ75 15,6" før med 2,23GHz(1gen i5), 5650 gpu og 4GB ram. Problemet med denne og en annen(ny) packard bell jeg har prøvd er; skjermen har elendig innsynvinkel(litt ovenifra er værst, men også ille fra sidene), touchpad virket ikke når jeg trykket på f. eks pil tastene på tastatur("løsnet" etter 2 sec), måtte prioritere harddisk plass ovenfor ytelse Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Sparer du litt til får du en Asus G74. Lenke til kommentar
--CAINe-- Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Takk for svar Har sett på G74, men det er ikke snakk om økonomi og sparing det er snakk om et lite behov Så på Dustinhome.no og fant en HP PAVILION DV7-6143 Har hatt dårlig erfaring med HP(Ikke Pavilion), men jeg oppdaget følgende med et søk på dustinhome.no: Utvidet garanti 5års på stedet garanti: 289,- 3års henting ved uhell: 499,- Ringte inn til Dustinhome.no og de bekreftet at de utvidede garantiene gjelder for den maskinen jeg har linket til over her! Radeon 6770 er kraftigere en GT 540... EDIT1: HP avkreftet Endret 19. oktober 2011 av --CAINe-- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå