Stagiriten Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) jeg har så lav selvtillitt som det går ann og vil gjøre forsåvidt alt for å føle meg mer normal og bedre! Du har misforstått fullstendig! Du får ikke bedre selvtillit av å føye deg etter andres meninger. Gjør det du føler deg mest komfortabel med. Innstillingen din skal være: Hvis noen ikke liker valget ditt så er det dem det er noe galt med, ikke deg! Det er slik folk med selvtillit tenker! Det er de uten selvtillit som er bekymret for hva andre mener om dem. Noen jenter liker hår, andre ikke. Lykke til! Endret 18. oktober 2011 av Stagiriten 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 Selv så har jeg en del hår på mage og bryst, kunne selv tenkt meg å vært naturlig hårløs der, men tar meg ikke bryet med å fjerne det. Det får forlde med å fjerne håret nedentil og i ansiktet. Ser heller ikke ut som dama har noen store problemer med det, eneste er at det kan kile eller stikke hun litt når hun hviler ansiktet på brystet mitt. Postet av anonym: 5d66e58f520d8370a1704b1aba676cb3 Og hvor gamle er dere? Det kan jo hende at eldre ikke tenker over det, men er dette noe faktisk ungdommer er enig i ? Postet av anonym: 51a2b7ba244feec6520e5202b00bd133 Jeg er 21, så du får avgjøre selv om jeg er for gammel til at min erfaring teller. Postet av anonym: 5d66e58f520d8370a1704b1aba676cb3 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Eneste jeg barberer er rundt skjegget for å holde linjene, og hodet en sjelden gang (pleier å ta med maskin istedenfor). At gutter er blitt så feminine at de barberer alt fra tå til øre sier vel mer om dies usikkerhet på egen seksualitet og selvfølelse. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Å barbere magen, armhulene og andre kroppsdeler blir for drøyt syns jeg. Det er fullt lovlig og 100% normalt å ha vanlig hårvekst på kroppen. I skrittet kan man enten stusse eller glattbarbere seg, men stussing er nok enklest og mest komfortabelt. Da slipper man at det blir så jævla klamt i skrittet. Håret har tross alt en funksjon. Det samme gjelder håret i armhulene. Det er andre måter å jobbe på selvtillit via, som også er nevnt her. Utseende utad er ikke alfa omega, det er din egen selvfølelse. Du må lære deg å like din egen kropp for det den er. En god personlighet veier langt mer opp enn hva en dose hårvoks og wunderbaum kan fikse. Lenke til kommentar
Stagiriten Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 En annen ting er at man ikke får selvtillit av å dra damer. Det er omvendt. Man drar damer av å få selvtillit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå