AnonymDiskusjon Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Heisann! Jeg sliter veldig dårlig med selvtillit, og lurer da på, hva barberer dere vekk? Hva liker jentene av hår? (Jeg er 18.) Jeg ser mange gutter som fjerner hår under armene, hår på legger, og hår på brystkassen. Men hva "burde" man fjerne som gutt i denne alderen? Jeg for min del har ikke fjernet så veldig mye hår fra armhulen, magen, leggene osv, er dette veldig turnoff? Vennligst vær snille med meg her, da jeg har så lav selvtillitt som det går ann og vil gjøre forsåvidt alt for å føle meg mer normal og bedre! På forhånd, takk! Postet av anonym: 51a2b7ba244feec6520e5202b00bd133 Lenke til kommentar
pakini Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Synes ikke noe om de mennene som barberer vekk hår inder armer ol... Min samboer barberer seg kun i fjeset.. Han har masse hår på brystet, syns det er sexy jeg da Også friserer han seg nedentil, men ingen shaving... Hvorfor slier du med dårlig selvtillit da? Har dy mye hårvekst? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Hei, takk for svar! Det med dårlig selvtillitt kommer av andre grunner som jeg ikke vil oppgi, for da vil folk kunne kjenne meg igjen. Men jeg har min selvtilitt nede på bunnen, og jeg vil gjerne komme litt opp igjen, og iallefall ha håp om at jeg er tiltrekkende for det motsatte skjønn.. Jeg har ikke så mye hårvekst, men jeg har liksom ikke fjernet så mye siden jeg startet å få hårvekst. (Veldig skjeldent.) Postet av anonym: 51a2b7ba244feec6520e5202b00bd133 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jeg synes det er mest komfortabelt å fjerne Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hvis du sliter med dårlig selvtillit tror jeg ikke å klippe hår vil være noen vidunderkur, fokuser heller på det som har gjort at du har dårlig selvtillig. Og dessuten hvem andre enn din partner er det som kommer til å se om har barbert tissen eller under armene, så hvilken nytte vil det da ha? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Jeg har aldri hatt dame, og jeg har får dårlig selvtilitt til å tro at jeg kommer til å få en.. Jeg må liksom "bli ny" føler jeg da, og da har jeg hørt at jenter og hårvekst er "viktig".. Takk for svar igjen folkens Postet av anonym: 51a2b7ba244feec6520e5202b00bd133 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hvis du vil bli ny, gå til en frisør og få deg en ny klipp. Skaff deg nye klær og sko. Hvordan håret er på tissen har lite eller ingenting å si i denne sammenheng. 4 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 +1 klær, sko osv kan være en selvtillits-boost Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Er dama verdt å satse på, så bryr a seg lite om hårveksten din. Selv har jeg hår alle plasser der jeg ikke vil ha hår og ikke der jeg vil ha det, men sånn er jeg og vil ikke damene ha meg pga det, så er det deres tap, ikke mitt Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Tenk heller at "jeg er meg, hvem faen bryr seg om hvordan jeg ser ut på håret og hva har de med det å gjøre?". Jeg er mest comfy med kort hår, men det MÅ dekke øra, så jeg ikke ut som ett kvinnelig sex leketøy Men håret mitt vokser relativt fort ut, så det må klippes minst hver 2. mnd Endret 17. oktober 2011 av Icetears Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jeg synes menn skal beholde mest mulig av naturlig hårvekst, men at de som vil kan klippe og barbere seg slik de sjøl ønsker. Og får du deg dame så kan det godt hende at hun vil ha et ord med i laget, og det er vel vanlig å føye seg litt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Hei igjen! Takk for fine svar, jeg skal se over det med ny hårfrisyre osv! Men bare for å slenge inn, det jeg mener med hårvekst overalt på kroppen tenker jeg mer på sånn lettkledd ute osv... I og med at jeg ser så mange på min alder som fjerner alt av hår (utenom hodet) og føler seg komfertable med det. (Jeg snakker dog ikke bare om hårvekst på kjønnsorganet. ) Som sagt, takk for svar! Postet av anonym: 51a2b7ba244feec6520e5202b00bd133 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hei igjen! Takk for fine svar, jeg skal se over det med ny hårfrisyre osv! Men bare for å slenge inn, det jeg mener med hårvekst overalt på kroppen tenker jeg mer på sånn lettkledd ute osv... I og med at jeg ser så mange på min alder som fjerner alt av hår (utenom hodet) og føler seg komfertable med det. (Jeg snakker dog ikke bare om hårvekst på kjønnsorganet. ) Som sagt, takk for svar! Postet av anonym: 51a2b7ba244feec6520e5202b00bd133 Gjør det du føler deg mest komfortabel med Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Saken er at jeg vet ikke hva jeg kommer til å føles mest komfortabel med, for jeg liker å vite at jeg ikke er unormal og at jeg ikke gjør noe feil... Derfor jeg lurer på åssen ungdommen ser på hårvekst forskjellige steder på kroppen. Postet av anonym: 51a2b7ba244feec6520e5202b00bd133 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Ungdommen bryr seg ikke så mye om hva andre har men heller om hva en selv har. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Saken er at jeg vet ikke hva jeg kommer til å føles mest komfortabel med, for jeg liker å vite at jeg ikke er unormal og at jeg ikke gjør noe feil... Derfor jeg lurer på åssen ungdommen ser på hårvekst forskjellige steder på kroppen. Håret vokser ut igjen, så det er bare å prøve, så finner du ut om det er noe for deg. DU er ungdommen som betyr mest i så måte på hva som betyr noe. Selv har jeg prøvd å ta bort ALT av hårvekst over hals. Bart, hår, øyenbryn, vipper ... skal si jeg ble rar ^^ ... morsomt sprell. Kompis skulle barbere hodet og begynte med å klippe store dusker helt inn til hodebunn litt vilkårlig ... så gikk han lei og gikk slik istedet for å barbere og få en 'ok' frisyre. Morsom var'n med et hode/hår som ikke så ut. Hvordan du gjør det er egentlig samme f ... det er deg som person som er det viktige. Du er flott uansett og det er bare det du bør se i speilet. Ingen er som deg uansett - du er unik. Lenke til kommentar
misterpogo Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Skumleste gjennom tråden, så det jeg sier er basert på det.. har spurt flere kjente ang. det med kroppshår, og da spesielt hår på brystkassa. Alle var enige i at de følte seg mer mandige enn motparten som fjerner det. Kroppshår er jo tross alt en ting for menn (eller for spesielt interesserte damer..) Kan Forsåvidt si meg enig i uttalelsen de kom med. Føler jeg meg mandig øker selvtilliten deretter (i mitt tilfelle. Ingen er like) My 2 cents! Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Tja, vil anbefale å barbere kukken og ballene, rompa, men ikke skrittet. Savnet liksom å ha hår rundt ballene etter å ha barbert meg der Håret under armene kan godt trimmes, å barbere det er noe å gjøre vis du virkelig føler for det. Så unngå å barber det, trim det kun ned. PS: Å ha hår er ikke en turnoff, men en fetish. Skaffer du deg kjæreste så er vel tommelfingelregel at du føyer deg etter kjæresten sin fetish, så det er vel kjekt å ha siden det tar så lang tid å gro ut. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Takk for svar! (Si meg, er ikke skrittet akuratt de tingene du anbefalte å barbere? Ved kjønnsorganet? hehe..) Jeg tenker sånn at jeg har fått for meg at førsteinntrykk er viktig, og hvis en går på stranda / andre steder og er jævlig hårete og ikke jenter liker det, så er det jo ikke så lurt, eheheh... Postet av anonym: 51a2b7ba244feec6520e5202b00bd133 Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Takk for svar! (Si meg, er ikke skrittet akuratt de tingene du anbefalte å barbere? Ved kjønnsorganet? hehe..) Jeg tenker sånn at jeg har fått for meg at førsteinntrykk er viktig, og hvis en går på stranda / andre steder og er jævlig hårete og ikke jenter liker det, så er det jo ikke så lurt, eheheh... Postet av anonym: 51a2b7ba244feec6520e5202b00bd133 "Noen liker mora og andre dattera," heter det, og sånn er det ellers også, noen jenter liker hårete gutter, andre ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå