Gå til innhold

Logitech G35 Gaming headset 7.1

LMH1

Anbefalte innlegg

Er Logitech G35 Gaming headset7.1 surround sound powered by dolby noe særlig hvis man vil flytte til et borrettslag og spille høyt.

Men får ikke lov å forstyrre naboene.

Er disse reddningen her? altså alt fra blueray, radio, musikk uten problemer?

Kan fint ha på i 7-8 timer i strekk uten å få hodepine eller ubehag?

Kan godt spille høyt uten problemer?

Håper på å kjøpe noe som holder seg bra i et år og som er gode til en god pris.

Vil dere anbefale noe annet eller disse?

Ønsker noe som høres ut som 8" logitech subwolfer slik at jeg få en god romfølelse uten å forstyrre naboen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke skal game, så ville jeg kjøpt et annet headset. 7.1 er helt unødvendig i et slikt headset og bare ødelegger lyden, bassen skal også være skuffende..

Tritton AX PRO 5.1 eller Astro a40 er langt bedre valg når det kommer til lydkvalitet.I tillegg slipper Razer et nytt 7.1 headset snart, som antakelig vil bli langt bedre enn logitech G35..

Edit: Her er en test, http://www.gamereactor.no/hardware/117261/Test%3A+Logitech+G35/

Som sagt, det finnes bedre alternativer..men når komplett kjører såpass bra tilbud på headsetet, så er det kanskje et bra kjøp allikevel..

Endret av eple65
  • Liker 1
Lenke til kommentar

G35 imponerer virkelig under gaming og har utrolig god mikrofon. Ulempen kommer når du skal høre på musikk, noe jeg de virkelig ikke duger til.

Hvis du skal ha et gamingheadset, så er det lett verd de 600kr du betaler for det på Komplett.no! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Spiller jo også, men er jo viktig at disse duger også til musikk og blueray.

Tritton AX PRO 5.1 er fryktig dyrt, så da får jeg heller vente.

Men er Logitech G35 sin 7.1 reel?

Eller er det snakk om bakgrunn støy? Altså ikke ekte 7.1 kinolyd?

Vet ikke hvordan det er å bruke USB lyd, antakelig ville det blitt bedre lyd hvis man hadde en boks og koblet gjennom HDMI, men vil anta at slike bokser er dyre.

Virke disse også på Mac/linux? Eller er USB dårlig her. Man får enten 2.1 lyd eller ikke noe lyd?

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Spiller jo også, men er jo viktig at disse duger også til musikk og blueray.

Tritton AX PRO 5.1 er fryktig dyrt, så da får jeg heller vente.

Men er Logitech G35 sin 7.1 reel?

Eller er det snakk om bakgrunn støy? Altså ikke ekte 7.1 kinolyd?

Vet ikke hvordan det er å bruke USB lyd, antakelig ville det blitt bedre lyd hvis man hadde en boks og koblet gjennom HDMI, men vil anta at slike bokser er dyre.

Virke disse også på Mac/linux? Eller er USB dårlig her. Man får enten 2.1 lyd eller ikke noe lyd?

1. G35 er 7.1 simulert ved hjelp av programvare(elns). Dvs det er ikke ekte 7.1, men funker sikkert greit.

2. Tror ikke at man kan koble G35 til en sånn "boks", pga det er et usb headset. Men er noe usikker.

3. Regner med headsetet funker i mac og linux, alt annet ville vært meget rart...

Endret av eple65
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis det er gjennom programvare man får 7.1 i windows, tviler jeg på om disse funger like bra i linux/mac.

Kan være det finnes egne programvare som kan brukes også der.

Hvordan bassgjengivelse er det?

Vil det føles som f.eks Logitech Z906 på de fleste punkter eneste at hodetelefonene muligens ikke tåler like mye bass i god lyd?

Diskant/mellomtone er antakelig ganske lik i surrond?

Altså det er ikke "Loudness" bassgjengivelse slik at hodetelefonene tåler nærmest en del trøkk?

Eller er bassen nærmest ullen og tynn som man nesten skulle tro det er et svak 3" mellomtone som er en bass? Er det så svak basselement i den?

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...