Niklasp Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Asus lanserer ny 3D-skjerm. Denne er dobbelt så lyssterk som konkurrentene Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Noe sier meg at "konkurrentene" ikke hadde noe å stille opp med fra starten av, derav så er "dobbelt så sterk" kun "bedre en markedsbunnen som ingen gidder å fikse". Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jeg likte skjermen etter det som stod i teksten, helt til jeg kom till bunnen og så prisen ... 1 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Trenger flere pixler på en 27'' til den prisen før jeg kjøper den. 2 Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 sant nokk den med pixler... men, tro om den finnes i identisk utførelse uten 3D... tenkte på 2-3skjermer, å trenger ikke å kastebort penger for 1 til 2 skjermer til 3D... Lenke til kommentar
Occi Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Lenge siden jeg har hatt skjermene mine på 100% uansett, syns ikke lysstyrke lenger er noe problem. Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Svinedyrt... Gidder ikke svi av penger på 3D-skjerm til PC før dette prises bedre og brillefri teknologi er bedre etablert. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Lenge siden jeg har hatt skjermene mine på 100% uansett, syns ikke lysstyrke lenger er noe problem. Enig der.. Sitter på bare 18% selv... Lysstyrke har ikke vert et problem på LCD på mange år Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Lenge siden jeg har hatt skjermene mine på 100% uansett, syns ikke lysstyrke lenger er noe problem. Enig der.. Sitter på bare 18% selv... Lysstyrke har ikke vert et problem på LCD på mange år Du vet hva som skjer med lysstyrke når du tar på deg 3d briller sant? Er en grunn til at med dagens 3d tver, så må du skru backlight til max for at det ikke skal bli mørkt. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Noe som er enda en god grunn til å ikke gå for 3D? Mer strømforbruk, varme osv.. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Noe som er enda en god grunn til å ikke gå for 3D? Mer strømforbruk, varme osv.. Sjelden jeg hører folk klage på varme\strømforbruk på slike ting Tror de fleste hadde godtatt litt mer varme om de fikk noe igjen. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Lenge siden jeg har hatt skjermene mine på 100% uansett, syns ikke lysstyrke lenger er noe problem. Enig der.. Sitter på bare 18% selv... Lysstyrke har ikke vert et problem på LCD på mange år Du vet hva som skjer med lysstyrke når du tar på deg 3d briller sant? Er en grunn til at med dagens 3d tver, så må du skru backlight til max for at det ikke skal bli mørkt. Hmm var ikke klar over... Slutta i den bransjen før 3D kom Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Noe som er enda en god grunn til å ikke gå for 3D? Mer strømforbruk, varme osv.. Hodepine? Slitne øyne? Merker øya mine er helt ødelagte ut dagen etter en 3D film.. Lenke til kommentar
tjodrik Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Jeg har også litt problemer med å se poenget med en lyskaster-skjerm. Skjermene mine står 90% av tida på den svakeste styrken uansett. Jeg ser at noen påpeker at sterkere lys trengs når en bruker 3D-briller, men det er vel ikke så mange som bruker desktopen sin primært til å se på (3D-)filmer? Lenke til kommentar
Affi75 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Enda en gang lager hw.no forvirring. Nei heldigvis er det ikke snakk om dobbelt så mye lys når du bruker skjermen normalt - det hadde vært sykt ubehagelig. Teknikken er egentlig bare at lysstyrken/baklyset økes ekstra kraftig i 3D-modus for å kompensere for lystapet i brillene. Samtidig så har de optimert timingen så LCD-glassene i brillene ikke er lukket så lenge mellom hvert bildeskift, så opplevelsen blir et lysere bilde. Tviler på det er snakk om dobbelt så mye lys rent tallmessig, og det har heller ingen poeng annet enn for å finne på enda en tabloid overskrift.. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Jeg har også litt problemer med å se poenget med en lyskaster-skjerm. Skjermene mine står 90% av tida på den svakeste styrken uansett. Jeg ser at noen påpeker at sterkere lys trengs når en bruker 3D-briller, men det er vel ikke så mange som bruker desktopen sin primært til å se på (3D-)filmer? Er nok beregnet på gamere som spiller i 3D. Lenke til kommentar
Rajcapone Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 "Asus VG278H vil ha en veildende pris på 4690 kroner" UTEN Nvidia brillene ? Trodde disse kom til og selges sammen. Hvis ikke, hva kommer skjermen å brillene på totalt...... ? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 H-modellen kommer MED 3D vision kit. HE-modellene kommer uten og vil da naturlig nok være ca 1000 kroner billigere Lenke til kommentar
KAS Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Det ser ut til at denne skjermen er matt. Synd. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Det ser ut til at denne skjermen er matt. Synd. Hva? Matt skjerm er det beste som finnes! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå