Joachim_F Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Er dette tidenes mest nerdete bloggpost? Eksperter sier «ja». Les hele saken Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Haha! Synes den var i overkant frekk! Nå tilbake til min c64-emulator jakt... Edit: Ser hovedsvakheten nå...det tar minst 10 ganger så lang tid som å bare lese teksten! Ellers minner det litt om Amiga-tidene, dvs demoer eller "cracked by blablabla" før spill starter. Dårligere lyd på c64 da. Endret 17. oktober 2011 av Godsaker Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 hehe syntes huske noe som het data tronic ja hehehe, det var tider det Lenke til kommentar
Hellreject Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Sånn skal en skikkelig nerdete bloggpost se ut! Litt mer tidkrevende å lese, men musikken gjorde jo opp for det. Merker at jeg savner litt de gode gamle C64-tider. Skulle ønske min fortsatt fungerte. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 C64? Skulle nok satset på QBasic i stedet, så hadde jeg lastet det ned! Lenke til kommentar
Simmemann Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Men hvor skaffer jeg en kassettspiller å koble til maskina så jeg får skrevet en kassett å putte i Commodoren? D: Lenke til kommentar
erlingpaulsen Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Dette måtte jeg faktisk teste på min fysiske brødboks (har en x1541 kabel til min gamle laptop med LPT-port). Morsomt. Kudos. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå