Gå til innhold

Har dere prøvd Street Legal 2 Redline

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Definitivt ikke verdt pengene. Grafikken er litt bedre på bilene, du kan gjøre litt mer modifikasjoner på bilene, men bortsett fra dette er det utrolig mange bugs (som i 1-eren), og kjøringen/grafikkmotoren i byene er extremt dårlig. Det virker som man kjører på is hele tiden, har omtrent ingen kontroll på bilen (om man ikke kjører rett fram). Dette er i alle fall min mening etter å ha spilt det spillet, og ergrer meg grønn over at et spill med såpass god grunnidé blir utgitt i omtrent "uferdig" tilstand... Man får følelsen av at etter å ha satt sammen den spilldelen der man kjøper bil, setter sammen motordelene/modder bilen, fant de ut at de faktisk måtte ha med delen med kjøring av bilene også...

Det virker i det hele tatt som om utviklerne bare ville tjene penger så fort som mulig, i stedet for å sette sammen et bra spill som alle "gearheads" og bilentusiaster kan skryte av å ha på hylla...

Nei, sats heller på NFS Underground når det kommer ut, der har de i alle fall peiling på hvordan biler oppfører seg på veien (baserer det på tidligere NFS-versjoner...). Street Legal 2 er i hvertfall ikke verdt pengene, etter min mening.

Lenke til kommentar

Må inrømme at spillet er utrolig dårli laget og i 1`ern gik det nå i vertfall an å styre en bil med mye motor.

Har en nonus (935+ bhp)

Og prøver du å svinge så går du i veggen eller det nermeste som det går an å krasje i. i eneren kunne man hente seg inn igjen!

Alle som spiller det burde gå inn på http://www.street-legal.tk

der er masse nye deler og stasj.

bl.a. neonlys og nye potter, felger decals....

Men uansett, foreløpig er det det eneste spill av denne typen så jeg får holde ut til NFS:U kommer ut!

Har dere foresten sett traileren?

Siiinsykt fett....

Mvh.

Erik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...