Rottenspacehead Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) 1. Må passe til et voksent hode 2. God mic 3. Helst liten vekt og komfertabelt 4. Vil helst ikke ha ørene inneklemt i kopper, lydisolasjon er ikke viktig. 5. Prisen spiller ingen rolle, men alltid fan av pris/ytelse.. 6. Må kunne brukes på både Ps3 og PC Kom gjerne med flere forslag. Endret 17. oktober 2011 av Dennis Aron Lenke til kommentar
greenman Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Sennheiser PC161 fyller alle kravene dine. Har hatt mitt i 3-4 år. Fortsatt like fornøyd. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Har sett mye på Sennheiser.. mente jeg brukte sennheiser for mange herrens år siden, og husker jeg likte dem veldig godt. Siden det ble foreslått med engang, så kjører jeg på med det. Men fungerer de til Ps3 også ? edit : Bare å ta en usb adapter på ? Endret 17. oktober 2011 av Dennis Aron Lenke til kommentar
greenman Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jepp, jeg fikk de til å virke med ps3 med en Logitech USB til lyd/mic adapter. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Da er den grei. Da kjøper jeg de. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå