Trygve Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 I går så stile jeg opp temperaturen i kjøleskapet med to grader, og når jeg åpnet det i dag så var en del av innholdet i kjøleskapet frossent. Så jeg lurer egentlig på hvorfor det ble frosset når jeg økte temperaturen, og så lurer jeg på hvilkeqn temperatur som er optimal å ha i kjøleskapet? Lenke til kommentar
Flying Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Tre til fire grader blir sagt som ideell kjøleskaptemperatur. Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 Det ser ut til å være bra når jeg har tempertaturen på 4 grader, men jeg lurer fortsatt litt på hvorfor det begynte å fryse når jeg stilte temperaturen opp et par grader. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Har du kjøleskap med skruknott inni, viser tallene effekt, ikke temperatur. Slik var det iallefall med et gammelt vi hadde en gang. Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 Ja, det er skruknott i kjøleskapet, så må være det som er grunnen da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå