mranswer Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Hjelp!!! Er det noen der ute som kan hjelpe?? Jeg klarer ikke å aktivere Norsk tipping sin app på min huawei 8800.. Det kommer ikke opp noe tastatur når jeg får beskjed om å fylle inn personopplysninger. Satser på at det finnes mange flinke der ute som vet svaret. :-) Endret 17. oktober 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
teitur Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Trykke i tekstfeltet? Tror også tastaturet spretter opp hvis du holder inne menyknappen i et par sekunder Lenke til kommentar
mranswer Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Trykke i tekstfeltet? Tror også tastaturet spretter opp hvis du holder inne menyknappen i et par sekunder det er vel gjerne sånn det skal fungere, men hos meg skjer det dessverre ikke. Lenke til kommentar
leffe85 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Trykke i tekstfeltet? Tror også tastaturet spretter opp hvis du holder inne menyknappen i et par sekunder det er vel gjerne sånn det skal fungere, men hos meg skjer det dessverre ikke. Du må laste ned et annet tastatur for at det skal fungere, f. eks. Swiftkey. Lenke til kommentar
mranswer Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Trykke i tekstfeltet? Tror også tastaturet spretter opp hvis du holder inne menyknappen i et par sekunder det er vel gjerne sånn det skal fungere, men hos meg skjer det dessverre ikke. Du må laste ned et annet tastatur for at det skal fungere, f. eks. Swiftkey. Nydelig!! Det funket som bare det! Takker så mye! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå