ALI Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 jeg har et Skyhawk PSR4698D7W kabinett som jeg har tenkt å fikse litt. Har dere noen tips om hvordan/hva? Det fulgte med et neon lys(HiPRO) og vindu med en 80mm vifte. 8) Kjøpte hos komplett. Lenke til kommentar
ZaPPoX Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Du kan jo lage vindu i toppen... Borre hull til extra vifter, ha to katoder eller flere... www.microplex.no har mange casebadges DVS mønster til og ha på vinduet... Lenke til kommentar
oxbow Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Du kan jo lage vindu i toppen... Borre hull til extra vifter, ha to katoder eller flere... www.microplex.no har mange casebadges DVS mønster til og ha på vinduet... Case badges er ikkje mønster til og ha på vinduet, det er Etches det, casebadge er slike småe "klistremerker" med noe merke på, feks msi, abit, atlohn xp eller.noe slikt. Lenke til kommentar
oya Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Det er ingen plass til casebadge på min skyhawk.... Du kan jo kjøpe deg en slik baby når den kommer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå