Lord_Linus Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Skal prøve å hjelpe enn kamerat å velge ut et hovedkort til Amd. Har kikket på en del hovedkort men har ikke bestemt meg. Så jeg lurte på hva dere anbefaler, med hensyn fremtidlige standarer og kompatibilitettttttt? Håper dere kan hjelpe! [ Denne Melding var redigert av: Lord_Linus på 2002-02-06 23:15 ] Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Abit KR7A RAID-133. Lenke til kommentar
galdurah Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Det hadde vore bra dersom du hadde sagt om du skal ha Intel eller amd system! Dersom Amd og du kan vente litt så vil kt333a chipsettet komme snart i butikker. Dette vil være det ypperste til amd. mvh Ørjan Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Quote: On 2002-02-06 23:09, galdurah skrev:Det hadde vore bra dersom du hadde sagt om du skal ha Intel eller amd system!Dersom Amd og du kan vente litt så vil kt333a chipsettet komme snart i butikker. Dette vil være det ypperste til amd.mvh Ørjan Quote: Skal prøve å hjelpe enn kamerat å velge ut et hovedkort til Amd. Hehehe, lese teksten neste gang M-K Lenke til kommentar
andyp Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Har alltid likt Asus MB, aldri hatt noen problemer med de! har selv Asus A7A266E nå, men A7V266-E (KT266A) er også bra! Ellers lager MSI også et par bra kort. Kommer egentlig ann på hvor mye du vil ut med. Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Har selv ABIT KT7 - RAID. Et meget bra hovedkort, jeg er veldig fornøyd. Har hørt at oppfølgeren som er anbefalt i reply nr 1 her er meget bra og. Lenke til kommentar
DAKjungF Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Tygger på Abit KT7A-Raid akkurat nå... Kjempekort! Ikke en eneste feil! Får håpe hun holder til helga... Da er det LAN! Lenke til kommentar
Underlord Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Jeg kjøpye meg et soyo dragon plus hk kort drit fornøyd beste hovedkortet jeg har hatt http://www.databutikken.com Lenke til kommentar
NorLord Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Asus = stabilitet MSI = overklokking vennlig Epox =overklokkings vennlig/stabilt Abit socketA har jeg ingen god erfaring med :/ Mye godis og velge i Lykke til /jan Lenke til kommentar
thomasolsen Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Jeg ville ha kjøpt Abit! Har ikke hatt noe problem med det selv har jeg et kt7a RAID! Kjempebra kort! Lenke til kommentar
kjelligeek Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Kjøp et Abit, har selv KG7raid! Kjelli Lenke til kommentar
Lego Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Gå for et soyo k7v dragon + Bedre kort skal du lete lenge etter Lenke til kommentar
Underlord Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Helt enig beste hovedkort jeg har hatt noen gang og jeg har brent X antal hovedkort og processorer n[r jeg har tweaket litt for mye Lenke til kommentar
Underlord Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 KG7 haha det chipsettet er avlegs for lenge siden kan ikke kjøpe det lenger har du ikke lest noen tester du eller ihvertfall k7ra hvis du absolutt skal ha abit Lenke til kommentar
Ceramic Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Ville gåttt for Soyo Dragoon+. Er dritfornøyd med mitt. Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Har prøvd mye rart opp igjennom tiden og har kun gått for Asus de siste årene. Noe av det værste jeg har hatt var ett QDI hovedkort (grøsser ved tanken). Lenke til kommentar
Ac-Cobra Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Har nå Abit KT7 r og har vært kjempefornøyd med det. Men for å få det til å yte max må det en del eksprementering og det er ikke et nybegynnerkort. Det har jo vært superlangetråder om kortet/problemene i sin tid, som kom av ukyndige databyggere vil jeg si. Jeg vurdere å oppdatere nå snart og etter masse research (+ en knapp på favoritten abit) faller valget helt klart på Soyo Dragon + . Den har alle funksjonaliteter du kan tenke deg med inntigrert NIC og 5.1 lydkort med dig inn/ut som vist skal være like bra som SBLive5.1. Mer trenger du ikke. Hilsen Ac-Cobra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå