Gå til innhold

Lage "nettbutikk"

Anbefalte innlegg

Hei har nå drevet og Helklet forksjellige ting alt fra Lue og halser til hengekurver og plastposeholdere.

Men har jo strengt talt ikke bruk for alt sammen selv.

Lurte på om det hva noen som hadde tips om hvor man kan lage seg en nettbutikk eller noe slikt da jeg er interessert i og selge det jeg har og det jeg kommer til og produsere.

Trenger ikke være en nettbutikk i proffformat men kanskje en side der man får promotert varene sine slik at kanskje folk får lyst til og kjøpe. Må også være noe som ikke er så vanskelig og få til på egenhånd, og aller helst gratis

på forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, endel webhosts, eksempelvis One.com, tilbyr ferdige CMS-templates for websider. Ellers har du "semi-ferdige" løsninger som Joomla, og webshopløsninger som Zen-Cart og LiteCommerce.

Imdilertid vet jeg ikke helt hvorvidt jeg ville brukt masse tid på å sette meg ned og lage en egen webside kun for salg av egenheklede produkter, spesielt når du trolig kun driver med dette på hobbybasis? Vel, du kunne alltids startet en blogg om temaet hekling, og heller promotert produktene dine gjennom denne, men for kun salget sin del kan du holde deg til Finn.no eller QXL. Det enkle er ofte det beste ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...