zentage Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Oppdaget nylig at på selvangivelsen min så har jeg oppgitt en konto som er blitt slettet (grunnet at den ubrukt). Jeg ligger godt ann til å få igjen noen kroner, men fristen for å endre konto gikk jo ut for mange måneder siden. Noen her med lignende erfaring? Lenke til kommentar
Illus Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) http://www.skatteetaten.no/no/Artikler/Slik-endrer-du-kontonummer-for-utbetalt-tilgodebelop/ "... eller du kan ringe skatteoppkreveren i kommunen din, dersom fristen for å endre kontonummer er utløpt, " "Hvis du har sagt opp kontoen din og ikke endret konto innen fristen, vil skatteoppkreveren forsøke å utbetale til den oppsagte kontoen. Skatteoppkreveren vil da få beskjed om at kontoen ikke kan brukes og utbetale beløpet på nytt til en annen konto som er registrert på deg, eller sende utbetalingskort. Dette kan føre til at utbetalingen blir noe forsinket." Endret 17. oktober 2011 av Illus Lenke til kommentar
zentage Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Nydelig, takk for kjapt svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå