arenei Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hei, Jeg tenker på å oppgradere pc'n med SSD og kanskje minne. SSD: Siden SSDen da blir eneste hardisk, så ser jeg for meg ca 240GB disk ala: OCZ Agility 3, Kingston HyperX, Vertex 3, Crucial M4, eller andre?. Vi ha en stabil disk, da den skal inneholde både OS og alle filer, samtidig som jeg ønsker litt raskere respons i noen programmer osv. Hvilke disk matcher pc'n - og spesielt - hovedkortet intel HM55 (som jeg har skjønt ikke er helt 100% med SSDer?). Minne: Sitter 2 brikker i, på 2 og 4 GB. Vil jeg få noe økt ytelse ved å sette i to like 4GB brikker? Trenger også en god mappe som beskytter pc'n - som er litt tykkere enn fleece-kluten som fulgte med. Finnes det noe i type vannavstøtende, og litt støtabsorberende materiale med f.eks vanntett glidelås? 14,5" skjerm. HP Envy 14 1150CA notebook: i5 M460, Radeon 5650, Minne 1: Samsung PC3-10700 (667 Mhz) - 4GB Minne 2: Hyundai PC3-10700 (667 Mhz) - 2GB Hovedkort : HP 1436 - Intel HM55 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå