Joachim_F Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 I Hegemony Rome: The Rise of Caesar får du legge Europa for dine føtter. Les hele saken Lenke til kommentar
Samma fuh Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 jah det var kjedlig teaser grafikken var jo så dårlig at jeg hadde problemer med å se ørnens hode xD Lenke til kommentar
TechTiger Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Kanskje en ide å utvide videoramma før du uttaler deg om grafikken, som det forøvrig ikke ser ut til å være noe i veien med ettersom det er et strategispill. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Betyr det at hele Europa fra sør-England til middelhavet inkluderes på samme kartet? I så fall virker dette meget interessant. Lenke til kommentar
VoltMoon Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Ja grafikken var jo ganske fin! Likte grafikken på vannet men vannet er jo også det letteste å lage. Får håpe grafikken på gress, skog, fjell, land, skyer, himmel, sol, måne, etc ser mye bedre ut og mer levende. Det eneste romerspillet jeg likte var Ceasar 3 og 4. Men det er byggespill så du får ikke slaktet dine fiender og erobre verden med soldater. Jeg kan se for meg et gaming element med ideer fra ceasar 3 og erobring av verden. Det hadde vært tøft. Så har vi jo Rome total war. Men Rome total war har dårlig historie innhold og er mer fokusert på å slakte ned dine fiender. Lenke til kommentar
MightyTor Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Bildet i toppen av artikkelen, er det konseptkunst ifra spillet, eller er det et ekte maleri? =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå