Laffe Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 har to forkjellige banker. en lokal og en dnb. kan jeg gå til den lokale og hente ut penger fra dnb kontoen min? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Ja, men gebyret for å ta ut frå ein anna bank er DYRT. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Ja, men gebyret for å ta ut frå ein anna bank er DYRT. Vet du sånn ça hvor mye? Blir det over 200? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Varierer litt men alt fra 80-150,- kr. Tipper jeg Postbanken er i allefall svinedyr på slike tjenester. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Ja, men gebyret for å ta ut frå ein anna bank er DYRT. Vet du sånn ça hvor mye? Blir det over 200? Er stor forskjell, eit kjappt søk gir meg: Sparebank1: 75 kr pluss 1% av uttakssummen. Lillesands sparebank: 125 kr fanasparebank: 150 kr Så Jarmo er nok godt innanfor det som er normalt. Er ofte mykje billegare å ta ut fra ein minibank istaden for dersom du har bankkort til den kontoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå