V. Haugen Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Denne oppdateringen skal tette det alvorlige sikkerhetshullet. Viktig HTC-oppdatering rulles ut nå Lenke til kommentar
otakle Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jeg fikk sikkerhetsoppdatering før helgen på min HTC Sensation og har nå prog.varenr: 1.45.401.3 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Ingen oppdatering til HTC Desire (Android 2.2). Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Desire er vel heller ikke berørt av dette? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Aner ikke, ingen oppdatering i alle fall. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Det gjelder vel bare enheter med sense 3.0 (og ev 3.5?). Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Synd det er så eksepsjonelt dårlig lagringskapasitet på min Desire at selv etter å ha flyttet alt som flyttes kan til SD-kort, har jeg ikke nok ledig plass til å få lastet ned og installert oppgraderinger. Og jeg føler egentlig ikke at jeg har spesielt mye unyttig ræl installert heller. Så det er jo flaks om vi ikke er berørt med disse telefonene. Endret 17. oktober 2011 av Aasgaard Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 @Aasgard Root telefonen din. Det har gitt nytt liv til min Desire. Hadde trolig byttet telefonen for lenge siden uten root. Nå har jeg aldri plassproblemer! Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Desire var aldri berørt av dette sikkerhetshullet og behøver derfor ikke denne oppdateringen. Oppdateringen til min Sensation tikket inn på lørdag. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 HTC Desire HD (Android versjon 2.3.3) er ikke berørt. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 @Aasgard Root telefonen din. Det har gitt nytt liv til min Desire. Hadde trolig byttet telefonen for lenge siden uten root. Nå har jeg aldri plassproblemer! Sliter selv med nevnte plassproblemer – selv om jeg har kjøpt (alt for) stor minnebrikke til Desire'n. Finnes det link til grise-enkel fremgangsmåte for å roote? Orker ikke å bruke lang tid på dette, så det må være enkelt og rett-frem. Kommer nok neppe til å savne Sense, eneste plusspoenget deres er stilig grafikk ved torden eller snø Lenke til kommentar
Occi Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Det finnes alternativer til sense som er både lettere, raskere og tar mindre plass visstnok. Har ikke selv giddi å roota, selv om jeg har linux på alle PCene mine. Egentlig litt merkelig menmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg