knottsau Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Vurderer å kjøpe en flyreise der jeg må bytte fly i London. Lander på Heathrow, og neste fly går fra Gatwick. Blir dette tungvindt? Går det direktetog/buss mellom flyplassene? Hva koster det? Får 7 timer på meg, men dette blir kanskje bare tungvindt? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 det er veldig tunvindt men det går vist en direktebuss mellom flyplassene. Lenke til kommentar
Hermanus Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Det er selvfølgelig litt tungvint, men det er (var hvertfall) ganske uproblematisk. Jeg landet på Gatwick ved 7-tiden på morgenen og skulle ta et fly fra Heathrow ved 12-13 tiden. Bussen gikk direkte fra Gatwick, og det var uproblematisk å finne bussen etter at jeg hadde hentet bagasjen. Jeg mener det tok en drøy time å kjøre. Her er jeg litt usikker for det er noen år siden, men du har jo godt med tid. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Så sant første fly ikke er forsinket kommer dette til å funke, selv om det er alt annet enn behagelig. Om du er så forsinket fra første fly at du ikke rekker neste er dette ditt ansvar når du har kjøpt separate billetter -- med normale billetter (dvs ikke fleksible) kan du bare kaste den du har på flight 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå