Odesseiron Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Men høstens argeste spilloppgjør går utover de andre spillene mener analytikere. Les hele saken Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Akkurat det med Hardware biten tror jeg veldig gjerne på. Er en person som ofte blir kontaktet når vennene mine skal handle ny maskin. Denne høsten har folk gått helt bananas! 1 Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Vel... Det mangler ikke på tråder som omhandler om BF3 og nytt hardware til spillet her i Diskusjon.no. Så Ja.. Jeg skjønner hvorfor AMD, Intel og nVidia støtter spillutviklere mpt utvikling. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Kjøpte meg deler i går. Så er skyldig i dette 1 Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Kjenner flere som har kjøpt alskens ny maskinvare til pc-en de siste måneden, kun for å være klare til BF3 kommer. Mest har det gått i nye grafikkort, men noen prosessorer og minne har det også blitt. Det var flere som tenkte at maskinene kom til å holde, helt frem til de testet betaen. Selv har jeg bygd om hele maskina i høst, og det er ikke i påvente av Call of Duty, i alle fall. Call of Duty kan til nød spilles på konsoll, men etter det forrige spillet tviler jeg på at det blir noe kjøp av Call of Duty i år. Lenke til kommentar
-pEar- Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Uten tvil enig på det hardware poenget. Selv har jeg rett og slett kjøpt en helt ny PC for å være klar for BF3. Har gått en 15k på hardware ^^ Tror BF3 kommer til å være et MYE bedre spill enn COD3, jesus de har brukt mange år på å utvikle det i forhold til COD serien som kommer ut hvert år. Tror BF3 vil bli game of the year, minst. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Ikke så overraskende, folk har en tendens til å bruke en mer eller mindre gitt sum på spill, det er kanskje noe produsentere burde tenke på før de lager fiktive tapstall for bruktsalg og piratkopiering. AtW Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Vendte tilbake til PC-platformen med BF3 i tankene, og handlet meg hardware deretter. I ettertid har jeg skaffet meg nytt skjermkort og for første gang i historien kjøpt meg ett dedikert internt lydkort Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hva skal du med et dedikert internt lydkort? Er ikke det mindre nødvendig en noensinne? AtW Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hva skal du med et dedikert internt lydkort? Er ikke det mindre nødvendig en noensinne? AtW Tenker du i form at dagens HK er bra nok. Eller at headset med integrert lydkort gir en ok nok lyd? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hva skal du med et dedikert internt lydkort? Er ikke det mindre nødvendig en noensinne? AtW Faktisk ikke. Overgangen fra onboard lydkort til dedikert var som natt og dag. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Er den opplevelsen jeg håper på jeg også Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Lyd over HDMi var det jeg egentlig tenkte på, man kjører det jo rett over til receiveren i prima kvalitet. AtW Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Fordelen med å gi ut spill hvert år er tilpassning og at spillet og konseptet er mer utprøvd enn feks battlefield som garantert ikke blir uten bugs. De aller fleste bugfixes har gått videre fra Cod 4, Cod WaW,Cod MW 2, Cod Black Ops og blir med i Call of Duty MW 3 på grunn av at motoren er helt den samme med små modifikasjoner. Men Battlefield 3 kjører en helt ny motor og vil ha alle barndomsfeilene til Battlefield 2. Endret 17. oktober 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Lyd over HDMi var det jeg egentlig tenkte på, man kjører det jo rett over til receiveren i prima kvalitet. AtW Det blir noe annet ja. Men for dem av oss som fremdeles bruker "pc speakers" eller headsett koblet til PCen så er det så absolutt nytteverdig. Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Har man et relativt billig og kjedelig headset, for eksempel Steelseries eller rimelige Creative, kan man klare seg tålelig greit med onboard-lydkort. Har man imidlertid noe litt mer skikkelig, må man nesten ha en dedikert lydkort for å få ting skikkelig. Jeg merket enorm forskjell fra onboard, via Creative USB til Asus Xonar Essence ST og Creative SB Titanium HD, med mitt Qpad QH1339 (BeyerDynamix MMX330). Med onboard var det nesten like kjedelig som et hvilket som helst annet relativt ålreit headset, noe bedre med USB-kortet fra Creative, og helt konge med de to high-end-kortene. Så det har fortsatt helt klart noe for seg å kjøpe et litt skikkelig lydkort, og da gjerne et med skikkelig hodetelefonforsterker. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Blir spennende dette, skal forøvrig kun ha BF3 til PC akkurat nå, kanskje ha MW3 til pc etterhvert Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Vi nevner vel ikke Battlefield i samme setning som den andre grøten gjør vi vel ? FYYYYYY !!! Endret 17. oktober 2011 av Fleskelars Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Sorry, men lyden ifra type Realtek komponenter som er lompa inn i et hovedkort, og et helt enkelt Soundblaster kort f.eks, er ganske annerledes. Soundblasterkort har f.eks dedikerte prosessorer til behandling av komprimerte digitale lydfiler, og gjenoppretter mye av det lydbildet som forsvinner i komprimering, samt at det har en del effekter som gjør lyden mye grommere, som f.eks Crystallizer. De fleste vanlige brukere vil nok aldri merke noen forskjell, men for entusiaster, folk som hører musikk på PC'en og gamere, så mener jeg det er verdt å putte ~500kr i et dedikert lydkort. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Fordelen med å gi ut spill hvert år er tilpassning og at spillet og konseptet er mer utprøvd enn feks battlefield som garantert ikke blir uten bugs. De aller fleste bugfixes har gått videre fra Cod 4, Cod WaW,Cod MW 2, Cod Black Ops og blir med i Call of Duty MW 3 på grunn av at motoren er helt den samme med små modifikasjoner. Men Battlefield 3 kjører en helt ny motor og vil ha alle barndomsfeilene til Battlefield 2. COD spillene har vel ikke akkurat vært kjent for å ha lite bugs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå