mr_lf Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 jeg har fått tak i street legal racing, jeg har fått instalert det men og får åpna programet, MEN når jeg starter spillet blir pcen skrudd av! Jeg har prøvvd å kjøre på laveste grafikk, selv om miste kravet er 32mb 3d kort og jeg har 64mb kort. jeg har oppgardert skjermkort driveren, windows, directX 9.0a og instalert spille flere ganger. kan det ha noe med saken å gjøre at det blir kjørt fra en virituel cd rom, laget av en .img og en .cue fil? hadde samme probelmet med Midnight Club II men det virket etter at jeg oppgarterte skjermkortet driveren og directX. lf Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Noe av programvaren kan jo være korrupt/ødelagt. Hva om du bytter spillet i butikken hvor du kjøpte det? Du har jo mest sannsynlig systemkravet som kreves. Lenke til kommentar
Grizzkhit Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 . kan det ha noe med saken å gjøre at det blir kjørt fra en virituel cd rom, laget av en .img og en .cue fil?lf Hvorfor ikke bare bruke orginal cd'n? Lenke til kommentar
Pop Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 . kan det ha noe med saken å gjøre at det blir kjørt fra en virituel cd rom, laget av en .img og en .cue fil?lf Hvorfor ikke bare bruke orginal cd'n? Nei, si det... Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 Ja....hmmmmm kan det være hmmmm jeg jeg har hoppa på cd så den knuste :o :o Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Ja....hmmmmm kan det være hmmmm jeg jeg har hoppa på cd så den knuste :o :o sikkert og bush er like smart som meg Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Skal vi si at spørsmålet er ferdig diskutert, og stenge tråden? Også husker vi på at warez ikke blir godtatt her på forumet til neste gang vi vil poste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg