Odesseiron Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Naughty Dog forteller at de ikke ønsker å lage enspillerutvidelser. Les hele saken Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Takk er vel det rette ordet her. Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 huff kommer jo ikke til å ha penger igjen til julegaver BF3, Uncharted, MW3 og Skyrim vel takk og farvel til eksamens karakterene Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Er allerede bestilt. Bestilte det sammen med Assassins Creed: Revelations da Elkjøp solgte dem for 349kr pr stk, gratis frakt. Koselig pris. Gleder meg som en liten unge, lenge siden forrige Uncharted. Uheldigvis kommer alle de gode spillene på løpende bånd nå, med Batman, Assassins Creed, Uncharted, og for de som liker slike spill, MW3 og BF3. Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Som musikk i mine ører! Hater DLC. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Gidder aldri DLC, da jeg som regel har fått nok av spillopplevelsen for en periode etter fullført enspiller del. Så dette her gjør meg ingenting. Lenke til kommentar
Eleth Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Jeg liker stilen til Naughty Dog altså. Helstøpt selskap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå