Jan Erik Engan Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Lady In White Bildet er fjernet. Beskrivelse: `````````````````````````````````````````````````````````` Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Har ikke vært mye sol i Drammen i det siste ser jeg :o) Det er vel Diffuse Clow som er blitt brukt her, og det er et effetktfult filter. Her ville jeg nok markert øynene og ikke latt filtereffekten dekke disse Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Greit nok forsøk dette du! Likte best at du forsøker.... 3'er for det! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Har ikke vært mye sol i Drammen i det siste ser jeg :o) Det er vel Diffuse Clow som er blitt brukt her, og det er et effetktfult filter. Her ville jeg nok markert øynene og ikke latt filtereffekten dekke disse Stemmer det ja;) Greit nok forsøk dette du! Likte best at du forsøker.... 3'er for det! Takker;) Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Blek men fattet! Jeg tror din vakre "viv" fortjener litt mer glød i hudtonene. Min mening da. Endret 17. oktober 2011 av Morten Ellingsen Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Blei litt for bleikt etter min mening. Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Ville vell hatt skarpere øyne her Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 Blek men fattet! Jeg tror din vakre "viv" fortjener litt mer glød i hudtonene. Min mening da. Blei litt for bleikt etter min mening. Ville vell hatt skarpere øyne her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg