WaterMarked Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Tittelen sier det meste. Trenger hjelp til og fikse dette. Spillet er oppdatert osv. Tnx for hjelp. Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 1. klipp vekk loading 2. se opp 3. skyt 4.???? Profit? Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 1. Har prøvd. 2. Ikke noe og se opp. 3. På hva? Har prøvd og skyte edderkoppen. Men når jeg hele tiden flyr og faller så blir det vanskelig, så dårlig med profitt.. Kan lage en ny video. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Kanskje denne er noe bedre? Tankser og alt letter og eksploderer. Litt vondt og se. Jeg får heller ikke lov og ta rocketluncher, derfor jeg skøyt kassen pga frustrasjon. Endret 17. oktober 2011 av WaterMarked Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Fant ut av det.. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Da er det fint om du poster løsningen her i tilfellet andre også har samme problemet. Det hjelper ikke de om du fant ut av det, men valgte å holde løsningen for deg selv. 3 Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 Ja, kan sikkert det. Brukte en partikkel-mod som jeg ikke husker navnet på, slettet denne. Kanskje våpenet til dette ailienet er basert på ett partikkelsystem. Så viss noen opplever dette, slett mods som påvirker partikkelsystemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå