Gå til innhold

Spille av YouTube rett i Media Player Classic?

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på om det finnes noen effektiv måte å gjøre sånn at Flash video, da først og fremst YouTube automatisk spilles av i den dedikert videoavspiller som Media Player Classic Home Cinema (bruker Combined Community Codec Pack + Core AVC) fra Google Chrome, eventuelt fra Internet Explorer 9.0?

I Mac OS X så løser dette seg utrolig enkelt ved hjelp av Safari 5.1 + ClickToPlugin som gjør at hver gang jeg starter en flash video (så fremt til den er støttet, det er noen få som ikke er det) så vil den starte opp og spilles av i et dedikert QuickTime Player vindu istedenfor som et flashvindu på selve nettsiden.

Personlig syntes jeg dette er mye bedre og enklere å forholde seg til for krasjer nettleseren så kjører fremdeles videoen, og skulle jeg ved en feiltagelse refreshe eller lukke siden så har ikke dette noen betydning for videoen og sist men ikke minst så er det mye enklere å forholde seg til, mye enklere å flytte rundt på videoen og re-scale osv når den kjører i en dedikert videospiller fremfor på selve nettsiden.

Men jeg har til gode å finne noen god løsning på dette i Windows og med Google Chrome / Internet Explorer, finnes det noen god løsning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t8fn5F

Beklager å måtte si det, men browsere crasher ikke i Windows 7....

Tull, skjer ofte, da spesielt IE.

do ikke lese irååny så gode...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...