Gå til innhold

Anbefal meg et spill! (PC)

Anbefalte innlegg

Har akuratt bygget ny pc og vil se hva den og god for og samtidig spille et par gode spill.

Er egentlig ganske åpen for det meste uteom spill som WoW, SC2, LoL, WC3 o.l.

Spill jeg har spillt mye tidligere er COD4, CS 1.6, BFBC2, GTA, FarCry

Trenger ikke å være det nyeste og det med aller best grafikk, men et spill med kvalitet som du ikke går lei av etter 1-2 dager.

Endret av Bibow
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Arma 2 (Combined Operation)- Drar du dette på full pupp så har du kjøpt en god PC ;)

Arma 2 er ett av de beste 15 spillene for PC....of all time, sier PC Gamer. Det er grise billig akuratt nå. Spillet inneholder en Editor, så her kan du leke deg og nesten lage ett nytt spill. Uansett teste hva maskinen din er god for, og det er ikke lenge til Arma 3. Liker du ulinjære og STORE spill med mange timers utforskning og morro så er dette noe for deg.

Metro 2033 - Dette er også ganske grafikk heavy spill. Fikk scoore 81/100 og er på tilbud på Steam akuratt nå. Jeg likte dette godt. Spilles best på natten!!!!

Crysis - Men som du sa... kjeder meg etter 1-2 dager.

Battlefield 3 - Selvsagt!

Endret av Cri
Lenke til kommentar

Stalker serien, med complete mod. Call of pyrat er det mest stabile. Ganske pent med complete mod og alt av eyecandy er på.

Desus ex human revolution. Spiller det nå, liker det veldig godt selv om div ting kunne vært bedre.

Crysis med mods, underholdende men grafikken er over halve opplevelsen. Men vær forberedt på bug kan ødelegge alt.

.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har akuratt bygget ny pc og vil se hva den og god for og samtidig spille et par gode spill.

Trenger ikke å være det nyeste og det med aller best grafikk, men et spill med kvalitet som du ikke går lei av etter 1-2 dager.

Nå gidder ikke jeg å forklare alt rundt spillene, men bare stol på meg at disse spillene er fantastiske.

Witcher 2: Assasins of kings

Deus Ex: Human Revolutions

Darksiders ( hack n slash med zelda-aktige puzzles )

Portal og Portal 2 hvis du ikke har spilt disse før

F.E.A.R spillene ( SÅ HERLIG! )

Garry's Mod

Lenke til kommentar

Nå gidder ikke jeg å forklare alt rundt spillene, men bare stol på meg at disse spillene er fantastiske.

Witcher 2: Assasins of kings

Deus Ex: Human Revolutions

Darksiders ( hack n slash med zelda-aktige puzzles )

Portal og Portal 2 hvis du ikke har spilt disse før

F.E.A.R spillene ( SÅ HERLIG! )

Garry's Mod

Problemet med garry`s mod er at du bør omtrent ha alle Source spillene installert på PCen ellers så er jeg enig i spillene.

Lenke til kommentar

Witcher 2 ser jo fint ut det :)

kan signere den. satt alt på max i går med 1920x1080 oppløsning. lagget bitte litt til tider men grafikken var helt vill rett å slett! jeg som trodde uncharted 2 på ps3 var bra fikk meg en overaskelse når jeg prøvde the witcher 2 og fikk lære meg hva bra spillgrafikk er!

fins det noen spill som har bedre grafikk en the witcher 2 på max???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...