Niklasp Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 190 millioner mobiler aktivert, ifølge Google. Androidmobiler selger som varmt hvetebrød Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Dette er trolig OT, men likevel. Jeg har en iPad og en drøss av Android-telefoner. I går oppdaget jeg at en av arvingene hadde plassert et bilde på iPad'en som lå langt utenfor det som jeg som ansvarsfull forelder kunne akseptere. På en Android-enhet kunne jeg bare ha gått inn i filsystemet for å slette usømmelighetene. Med en iPad må følgende gjøres: 1) Laste ned iTunes til PC'en. (Og deretter bruke en time for tømme den for all mulig junkware som blir plassert der uten at jeg ber om det. Hva **** gjør BonJour på min PC?) 2) Opprette en iTunes konto 3) Overbevise iTunes om at jeg ikke har til hensikt å la Apple få vite mitt kontonummer eller andre personlige opplysninger. (Takk **** for at det lå en rekke utgåtte Spendonkort hos junior.) 4) Finne ut hvordan i ******* jeg skulle slette det fordømte bildet fra iTunes. (Send meg gjerne svaret på en PM.) Løsningen var at jeg valgte å tilbakestille hele iPad'en med det resultat at jeg må gjenta trinn 1-3 i ettermiddag. Endret 17. oktober 2011 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
laserlars Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Så å gå inn i bilder (på iPad'n), markere bildet og trykke "slett" funket ikke godt nok for deg? Endret 17. oktober 2011 av laserlars Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Så å gå inn i bilder (på iPad'n), markere bildet og trykke "slett" funket ikke godt nok for deg? Tuller du? Lenke til kommentar
laserlars Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Nope, tuller ikke. Funker det ikke godt nok å gjøre det derfra da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg