jeanette roger Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 solsikken Bildet er fjernet. Beskrivelse: solsikken min og en flue,prøver få disse små dyrene til sitte el stå stille,men de er så ulydige og vimser rundt,umulige forholde seg til.. vel vel... døgnfluer,har vel ikke så stort m celler i hode...rneste de skjønner er og stikke når du er blitt irritert nok.. ha en fin natt og dag takk for du tittet på bilde mitt smmmmiiilll Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2011 hmm er ikke kamera info med.. det er 5D canon Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Knall. Liker dine fargesprakende eksplosjoner. Kompen sitter Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Knall. Liker dine fargesprakende eksplosjoner. Kompen sitter tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg